Bobbi Brown Shimmer Brick Eye Palette & Swatches

<<<For English, please scroll down>>>


Bu paleti alalı oldukça uzun zaman oluyor, fakat bayadır kullanmıyorum. Yazın da gelmesiyle artık gün yüzü görmesi gerektiğini düşündüm ve çıkardım, çıkarmışken de yorum yazayım dedim. Çok kompakt, şık ve çok yönlü bir palet olsa da, seyahate çıkmak için bence yeterli değil. Swatchlardan da görebileceğiniz üzere bütün renkler birbirine benziyor, crease oluşturabilecek ya da baz olarak kullanılabilecek bir renk yok. Eğer buradan bir rengi tek renk olarak sürerim diyorsanız bu da kesinlikle olabilecek birşey ama o zaman da neden yanınıza bu kadar büyük bir palet alasınız ki? Yani tek far almak daha mantıklı olur. Neyse! En güzel yanı kaş altı aydınlatıcısı, göz pınarı aydınlatıcısı, ya da dediğim gibi bütün göz kapağına uygulanabilir. Ben bütün renkleri karıştırarak uygulamayı seviyorum ama tek tek kullanmak da kesinlikle mümkün.

It has been a really long time since I bought this palette but I haven't been using it so with the summer on the door I thought I should give it a go. As I said that, I wanted to review it as well.  It is compact and quite versatile, it is not the best for traveling because you dont get a crease colour or a base colour, just shimmery ones as the name of the palette suggests. It can be used as highlighter for the inner corners of the eyes or under the eyebrow and as an overall colour. You can mix all the colours and use it like that (which is what I do) or you can certainly choose a colour and apply it.






Share:

0 yorum