Ren ClearCalm Clarifiying Clay Cleanser

<<<For English, please scroll down>>>



Hayatımda kullandığım en güzel temizleyicilerden biri diyebilirim. Güzel temizlediğini hissetmek bir yana, kesinlikle kurutmuyor. Ben uzun süre DDF tarzı kurutucu yıkama jelleri/köpükleri vs kullandığım için yüzümde çok kuruma oluyordu. Ben de artık kurutmayacak, nazik ama yüzümü de iyi temizleyecek birşey arayışındaydım. Bütün cilt bakım ürünlerimi yavaş yavaş Ren'e geçirmek gibi bir planım olduğundan bahsetmiştim daha önce, çünkü Ren ürünlerinin içerikleri oldukça temiz. Şimdiye kadar 4 ürününü kullandım, hepsiyle ilgili yazacağım. Bu temizleyiciden 2. şişeye geçtim ve herhalde 3 4 5 devam eder diye düşünüyorum. Aslında aklımda bir de Dermalogica var ama neyse bakalım 2. şişe bittikten sonra karar veririm ona. Kısacası yağlı/sivilceli/karma cildi olanlara kesinlikle önerebileceğim bir temizleyici.

This is one of the best cleansers I have ever used. My skin feels very clean but not dehydrated or dry. I used a lot of drying cleansing products, and I got dry skin as a result. I finally decided to get something that will not make my skin dry but will also make it feel clean. I got the second bottle of this, and will probably go on with the 3rd 4th etc... But I also got something from Dermalogica in mind... We'll see. I would recommend this to anyone who has acne/oily or combination skin and who prefer non drying cleanser.

Share:

2 yorum

  1. Bu markanın ürünlerini ben de merak ediyorum, içerikleri güzele benziyor.

    ReplyDelete
  2. ben de içerikleri güzel diye aldım zaten. Birkaç ürününü kullandım, memnun kaldım. Daha da alınacaklar listemde olan ürünleri var :)

    Sevgiler.

    ReplyDelete