February Favourites

<<<For English, please scroll down>>>


Benefit Hello Flawless Oxygen Wow Foundation: Bu fondöten tam olarak bu ay burada olmayı hak ediyor mu emin değilim açıkçası. Evet bu ay en çok bunu kullandım ama %100 memnun olduğumu söyleyemem.Sebebi de sanırım benim cildim artık kurudu. Bütün cilt bakım ürünlerimi uzun süre yağlı ciltlere yönelik kurutucu ürünlerden alınca sanırım artık cildim tip değiştirdi. O yüzden bu fondöteni sürdüğümde kuruluklar oluşuyor. Fondötenden önce nemlendirici sürüyorum ve fondötenle birlikte nemlendirici karıştırıyorum, yine de kuruluk oluyor. Kapatıcılığı vs çok memnunum ama bu sorunu aşabilmeyi umuyorum. Zaten o yüzden de henüz bir yazı yazmadım hakkında.

Neutrogena oil free moisture nemlendirici:yazısı için buraya tıklayın. Favori nemlendiricilerim arasına oturdu bile. Bu ay sadece bunu kullandım neredeyse. Biteceği için üzülüyorum, bir kere %50 indirimde alınca tam fiyata almak da üzüyor insanı...Bakalım napacağım. Tabi diğer nemlendiricilerimle kıyasladığımda her halükarda bu daha hesaplı ama, işte.

Sparkling berry bliss body splash: Bu ay tek bir parfüm öne çıkmadı benim için, ama en çok kullandığım parfüme benzer ürün bu. Nemlendiricisini ve duş scrubını falan da kullanıyorum, bence çok güzel kokuyor ve oldukça da kalıcı.

Mac Fleur Power Allık: linki burada. Söylenecek fazla bir şey yok, bu ay en çok kullandığım ve sevdiğim allık bu oldu. Açık pembe ve cilt tonumla çok iyi giden bir renk.

Mac Snowglobe Palet: yazısı  burada. Daha önce de söylediğim gibi günlük kullanım için son derece ideal bir palet. Özellikle Patina inanılmaz, eğer bir gün bu ilk yaşanırsa ve ben bir far bitirirsem, yeniden alacağım çokkk nadir renklerden biri. Bütün renkleri günlük makyajda kullanıyorum ve çok pratik oluyor. Birbirine çok iyi giden renkler. Gerçekten renkler tek tek alınmaya bile değer -eğer limited edition değillerse-


Benefit Hello Flawless Oxygen Wow Foundation: This foundation doesnt 100% deserve to be here. It is the foundation I used the most this month, it is true, but I am not totally sure as to how I feel about it yet. Hence I havent written a review yet. I think because I've used many drying skincare products for years because I had oily skin, I think my skin may have changed. Because it is dry now. I get the dry patches and stuff when I apply this. It looks bad around my nose, on my chins etc. So, the verdict is yet to come.

Neutrogena Oil Free Moisture: click here for review I love this moisturizer. I dont know what else to say, I am probably going to buy this again soon, because it is far cheaper than my regular ones and it is effective.

Sparkling Berry Bliss Body Splash: I havent used any particular perfume a lot this month, but I used this body splash a lot. I also have the body scrub and moisturizer ffrom the same range and I love how they smell.

Mac Fleur Power Blush:click here for review
I love this blush, it looks good on my skin tone and goes with every make up look I might wear.

Mac Snowglobe Palette:click here for review
I used this palette like almost every day this month. It is amazing. The colour combinations are well chosen and they all go well with each other. All the colours in the palette are suitable for everyday use especially Patina. The colours are so good that one might even want to buy them seperately, if they are not limited edition.

Share:

0 yorum