the Balm Ima Goodkisser Lipstick


 




Kullanmayacağımı bile bile aldığım bir ürün de bu.Hata aynı seriden başka bir renk daha almıştım...neden bilmiyorum. Yine elimde güzel durmasına rağmen dudağımda çok kötü duran bir ruj. Rengi ten rengime çok uymamakla beraber formülünü de çok beğenmedim, kuru. Dudaklarım normalde bu renkten koyu olduğu için biraz garip ve yaşlı işi duruyor. Sanırım bütün Balm rujlarında hoş bir nane kokusu var, ki bu da kozmetik ürünlerde koku istemeyenlerin hoşuna gitmeyebilir. Ambalajını da sevdim, yanımda taşıyacak kadar sevsem o zaman ne kadar dayanıklı olduğunu söyleyebilirdim ama evde kutuda duruyor o yüzden... Yine de şık ve ortalama üstü bir kabı var.

I dont like this lipstick, and I dont know why I bought it. I actually bought another colour from the same line.. It looks good on the bullet but doesnt go well with my skin colour. Since my lips are naturally darker, this colour looks quite fake and granny-ish -in my opinion of course-. I think all Balm lipsticks have a  nice scent of peppermint, so this might be a problem for those who want their cosmetics to be unscented. The formula is not okay either. It makes my lips dry. It is a pretty colour, it just doesnt suit me. The packaging is quite nice, I would say, but I cant say anything about it durability because I dont carry it around with me.


Share:

2 yorum

  1. bu ruju hafifçe sürüp üzerine gloss geçerek kullanışlı hale getirebilirsin =))

    ReplyDelete
  2. eveet tabii ama ben gloss da kullanmıyorum ki :(

    ReplyDelete