Sephora Alışverişi Ocak 2012

Bugün Sephora'larda Benefit'in bazı ürünleri %50 indirimdeydi. Bu ürünlerin içinde uzun zamandır denemek istediğim Hello Flawless Oxygen Wow fondöten de vardı ve kaçırmadan aldığım için çok mutluyum. Bu haberi her gün takip ettiğim Hersheyler'den öğrendim.




Gitmişken sadece fondöten almak olmaz dedim, ve yine çıktığından beri göz koyduğum go Tropicoral seti ve 3 tane de oje aldım. Bir de sağolsunlar Chanel Vitalumiere Aqua tester'ı aldım, orada da denedim ve muhtemelen bu sıradaki fondötenim o olacak.


Fondötenin içinden bir de porefessional tester'ı çıktı. Zaten elimde olan bir ürün ama yine de güzel düşünülmüş. 

 Ojeler soldan sağa: Jade is the new black, German-icure by Opi ve çok sevgili arkadaşım Buse'ye aldığım Russian Navy. Russian Navy benim yıllarca göz koyduğum ama Türkiye'de bulamadığım, ve Amerika'da Katie'den hediye olarak aldığım bir ojeydi... Kısmet bu gün Sephora'da bulmak ve arkadaşıma almakmış :)

 Bu da yeni bebeğim. İçinde high beam, cha cha tiny, coralista allık ve coralista lip gloss var. Ürünlere bakıldığında fiyatını gerçekten çok uygun buluyorum.

Bütün ürünleri denedikten sonra tek tek yorum yazılarını yazacağım.


Share:

0 yorum