Ren HydraCalm Global Protection Day Cream Review

<<<For English, please scroll down>>>



http://1.bp.blogspot.com/-4T3Nrg9blbU/UEUNbFDjMDI/AAAAAAAAB0w/RV3qolW16Vw/s1600/REN+Hydra+Calm+Global+Protection+Day+Cream+Sensitive3.jpg


http://2.bp.blogspot.com/-_xPkyiNZ2uQ/UEUNvFLiQvI/AAAAAAAAB1A/V8UCwpDuA7k/s1600/REN+Hydra+Calm+Global+Protection+Day+Cream+Sensitive6.jpg




Bu kreme bayılıyorum. Öncelikle çok güzel nemlendiriyor. İçeriği diğer bütün REN ürünleri gibi olabildiğince temiz. Aynı zamanda çok güzel kokuyor ve şehir yaşamından etkilenmiş ciltlere ekstra koruma sağlamak gibi bir iddiası da var. Tek kötü yanı çok çabuk bitmesi ve oldukça pahalı olması. Ben bu ürünü yazın çok fazla maske ve exfoliator kullandıktan sonra çok kızaran cildim için alıştım ama çok memnun kalıp sonra da kullanmaya devam ettim. İkinci şişeyi almaya gittiğimde yanlışlıkla başka bir krem alarak döndüm ve onu da kullanmaya karar verdim. Bu kremi kesinlikle ilerleyen zamanlarda tekrar alacağım, en favori cilt bakım ürünlerim arasında. Bunu Liz Earle'ün nemlendiricisiyle kıyaslamak yanlış olmaz zannedersem, eğer onu kullanıp sevdiyseniz ve alternatif arıyorsanız bunu tercih edebilirsiniz.





I LOVE this moisturizer. It moisturizes well, and its ingredients are quite pure as all the other REN skincare products. It smells wonderful and it claims to provide extra coverage for extreme city conditions. The only downside is that it is very expensive and it ends very very quickly. I got this from my pharmacy when I used masks and exfoliators a lot and when my skin turned red. I loved it and continued to use it, and when I went to get the second bottle of the same cream I figured that I got something else. I will definitely repurchase this cream in the future, it is one of my all time skincare products. I can compare this to Liz Earle light moisturizer, if you like and looking for alternatives, you might consider this.

Share:

0 yorum