Ocak 2013 Bitenler




Down Under Natural's Nude Şampuan: Bundan 2 ya da 3 şişe kullandım, çok memnunum. Tek sorun 2 şişeden sonra kafa derimi aşırı kurutup kepek yapması, ben de bir süreliğine başka bir şampuana geçiş yaptım ama bu kesinlikle geri döneceğim bir şampuan. Yağlı saçlılara tavsiyem olsun.

DDF Blemish Foaming Cleanser: burada yazısı var. Kış gelince hiç uygun olmadı çünkü çok kurutuyor. Ben de REN'e geçiş yaptım. İçinde biraz kaldı ama zaten son kullanma tarihi geçeceği için attım. Bir daha almam.

 Neutrogena Oil Free Acne Wash: Yazısı burada. Severek kullandım fakat bitirmeden attım :D Kısaca böyle özetleyebilirim. Fakirlik çektiğim zamanlarda belki yeniden alabilirim.

La Roche Posay Anthelios AC: Bunun da yarısını anca kullandım ama son kullanma tarihi geçti ve attım. Şuanda güneş koruyucu kullanmıyorum malesef. Yazısı burada.

Rare Blossom Restoring Oil: Hakkında çok konuştum ama asıl yazısı burada. Son bir şişem kaldı zannedersem ondan sonra almayacağım çünkü artık Boyner'lerde satılmıyor..

Share:

0 yorum