How I Keep My Brushes Clean/ Fırça Temizleme ve Saklama

<<<For English, please scroll down >>>







Bütün makyaj fırçalarımı ne şekilde muhafaza ettiğimden ve nasıl temizlediğimden bahsedeceğim. Öncelikle fırçaların açıkta durmasından rahatsız olduğum için mutlaka üzerine birşey geçirilmesi taraftarıyım. Ya da kapalı bir yerde saklanmalı. Bunlara ayırabilecek küçük bir çekmecem olsa oraya koyardım, ama yok. Baş aşağı koyulurlarsa da kılları sağa sola yatar ve fırça bozulur, öyle de olmaz. Bu yüzden ben bunları bardak içine koyup üzerlerine buzdolabı poşeti geçiriyorum. Evet, komik ve saçma duruyor ama açıkta durup toz vs olmalarından iyidir. Kirli ve her gün kullandığım fırçalarımı açık bir bardakta tutuyorum, diğerlerini poşetle kaplıyorum.

I will tell you about how I keep my brushes and how I clean them. First of all, I hate when people keep their brushes uncovered. I like to cover them with a plastic bag -the ones for food, thus you know they are sterile-. If I had the place, I would keep them in a drawer, but I dont. And if I put them in the container facing down, then the hairs on them would get all disoriented and it would be BAD. So, I put them in a glass and I cover them with plastic bag. The ones I use daily or the dirty ones are kept uncovered in another glass.

Fırçalarımı yıkama rutinim de şöyle : Eyeliner fırçalarını her kullanımdan sonra, far fırçalarını kirlendikleri zaman ya da başka bir renk kullanacağım zaman, yüz fırçalarını (allık, fondöten, pudra, kapatıcı, bronzer, aydınlatıcı) her kullanımdan sonra, kaş fırçası hiçbir zaman. Bebe şampuanıyla köklerini ıslatmamaya çalışarak yıkıyorum ve başaşağı şekilde kurutuyorum. Sentetik fırçalar çok kısa sürede kururken doğal kıllardan fırçaların kuruması daha fazla zaman alıyor.

This is how often I wash my brushes: Face brushes (blush, foundation, concealer, powder, bronzer,highlighter) after every use, eyeshadow brushes when they are really dirty or when I need to apply another colour, eyeliner brushes after every use, eyebrow brush never. I use baby shampoo and try to avoid from the roots of the brush. I let them air dry face down. Synthetic brushes dry way faster then natural ones.

Share:

0 yorum