Dead Sea Spa Magik Spot On Gel Review

For English, please scroll down






Bunu eczacımın tavsiyesiyle aldım, ve öyle aman aman bir etkisini görmedim (diğer tavsiye ettiği herşey gibi). Zannedersem çok az sivilcesi olanlarda işe yarayabilir, çok hoş kokuyor, ve direkt etkilenmiş bölgeye sürülüyor. Kesinlikle ağır öyle kurutucu birşey değil, aslında o açıdan güzel. Yani uzun vadede işe yarıyor ama ben hep dediğim gibi uzun vadede işe yarayan şeye niye bu kadar para veriyim çünkü zaten o sivilce sonunda birşey kullanmasam da geçecek... Makyaj altına vs uygulanabiliyor. 50 liraya aldım, bir daha da almam muhtemelen :D Ben sivilce üzerine uyguladığım şeyin hemen işe yaramasını istiyorum, 1-2 kullanımda. Böyle bir jel biliyor musunuz?

This product was a recommendation from my pharmacist. It did not work magic, as usual. I don't think I would buy it again. It might work on people who have very few acne. You apply it directly on acne, and you can apply make up on it afterwards. It is not drying at all, it smells very nice, but you should apply it for a long time to work. I dont like spot treatments who require long time use, I find them quite useless, because after all this single spot will vanish, with or without this gel, so why should I buy this ? I want spot treament that does work, that makes the spot vanish after 1 or 2 uses, do you know any such spot on treatment?

Share:

0 yorum