Aralık Bitenler 2012


http://4.bp.blogspot.com/-4XyZY9ZaSSc/UI7ItPs6_OI/AAAAAAAAB-g/4XgdKBdBkSM/s1600/aral%C4%B1k+bitenler.jpg


Blistex Lip Balm: Güzeldi, çok uzun süre kullandım ama artık bitti ve muhtemelen yenisini alacağım elimdeki diğer balmlar bittiğinde.

Blistex Lip Ointment : Bu da normal bir lip balmdan daha etkili daha güzel nemlendiriyordu ama Blistex Med Plus'ı keşfettikten sonra bunu daha almam.

Avon Super Enchant: Çok güzel bir rimeldi, çok uzun süre açık kaldığı için artık attım ama hala kurumamıştı. 
Rare Blossom Onarıcı Bakım Yağı: Bundan iki üç tane bitirdim, ama artık Boynerlerde satılmayacakmış, Palladium'da kendi mağazaları vardı belki oradan temin edilebilir. Bunun hakkında çok uzun ve ayrıntılı bir yazı yazmıştım: burada

Nivea Soft Krem: Bir klasik. Birşey söylemeye gerek yok sık sık alıp bitirdiğim bir ürün.

Nivea Pure & Natural: İkincisini bitirip üçüncüsünü aldım sanırım. Çok güzel bir el kremi ve içeriği de oldukça doğal olduğu için severke kullanıyorum. burada bahsetmiştim.

DDF Acne Control Treatment: Burada yazısı var. Kendisi bitmeden son kullanma tarihi geçtiği için attım. Zaten çok sevdiğim bir ürün değildi.

Avon Stick Concealer: İlk aldığım makyaj ürünlerinden biri, artık kesinlikle atılma vakti gelmişti fakat zamanında çooook kullandım ama şuan kendisi satışta mı ya da formülü aynı mı değil mi bilmiyorum.

Nivea Soft Küçük: Yukarıdakinin küçüğü. Niye küçük alınmış kimse bilmiyor :D

L'oreal Voluminous False Lashes Rimel: Hiç ama hiç sevmediğim ve toplasan 5 kere anca kullandığım bir rimel. Gözüme ilişince direkt çöpe attım. Yazısı merak edenlere burada

Share:

0 yorum