October Favourites 2012

<<<For English, please scroll down>>>


Eski aylarda olan favorilerimi yazilara eklemiyorum cunku yenisi gelene kadar favoriler onlar yani:D Ama bu ay kesinlikle 4 yeni favorim var.
Rare Blossom Kirmizi Kantaron: Bu urune bayiliyorum, bu ikinci sise ve 3.sunu de aldim. Yazisi burada.

Parfum olarak da muthis bir sonbahar kis kokusu olduguna inandigim Victoria's Secret Very Sexy yi kullandim en cok. Notalarini falan bilemicem artik merak ediyorsaniz sitesinden bakabilirsiniz, ben koku tarif etmede hic iyi degilim :D

Far olarak Naked Palete ek olarak Shiseido'nun hesiye setinden cikan bu fari yeniden kesfettim. Sonbahar gelince ben bu palete biraz dadanirim, sonra unuturum. Yine oyle olucak herhalde. Bunun yesili butun goze, kahverengi goz kivrimina ve fildisi renk de kas altina surulmek uzere hazirlanmis ama ben en cok oradaki ve sagdaki rengi kullaniyorum ve cok seviyorum.

Son olarak da Avon Soft Plum'i bu ayin en cok kullanilan alligi seciyorum. Rengi cok guzel, yazisi da burada. Aynasinda da pijamam cikmis ama kusura bakmayin artik:D

I dont include my all time favourites like the mascara im using or the UDPP. I'm just writing about my new favourites.

Rare Blossom St John Wort & Calendula . I dont think this brand is available outside of Turkey, but you can search and find similar ingredients.  It is very effective for acne scarring and acne prone skin. preventing redness etc.

As for perfume, I loved Victoria's Secret Very Sexy. I think it is a very ice fall winter smell, and you can check the website for notes etc because I am VERY bad at describing smells.

In addition to my Naked Palette, I'am enjoying this little Shiseido Eyeshadow Palette. I like it in fall and then I kinda forget about it. I dont know why, but it is a nice palette. The green is supposed to be used all over the eyelid and the middle one is for the crease, and the white one is for highlighting the brow bone. I love the brown and white one the most.

My last favourite is a blush. Avon Soft Plum is a very nice fall winter colour and here is the review

Share:

0 yorum