Ekim Bitenler 2012


Live Clean Apple Cider Sampuan: Bunu Watsons'dan iki tane almistim. Ilkini birkac ay once bitirdim, bunu da bitireli baya oldu ama kismet simdiyeymis. Cok memnun kaldim ilerde tekrar alabilirim ama suan Down Under Naturals kullaniyorum ve onu da cok sevdim.

Eos Lipbalm: Vazgecilmez degil ama guzel bir urun. Simdi de morunu kullaniyorum. Kokusu ve nemlendirmesi cok hos.

Avon Be Spontaneous Krem: Bu gercekten yillardir duran bir krem, muhtemelen surmemem lazimdi ama kokusu cok hos, o yuzden ayaklarima surerek bitirdim:D

Shiseido Purifying Mask: Yazisi burada. Tam olarak bitirmedim ama son kullanma tarihi gectigi icin atiyorum. Bir daha almam cunku cok bir ise yaradigini soyleyemem.

Clearasil: Yazisi burada. Ikinci tup daha bitmedi ama ben kullanmaya ara verdim bir suredir daha az yogun seyler kullaniyorum ama kesinlikle el altinda bulunmasi gereken bir krem. Aynisini burada bulamasam da benzer icerikli bir urun arayisindayim.



Share:

0 yorum