DDF Sulfur Therapeutic Mask Review

<<<For English, please scroll down>>>






Bu maskeyi cok merak ettigim icin aldim. Daha once akne tedavisinde salicylic asit, benzoyl peroxide kullandim ama sulfur kullanmamistim. Oncelikle sulfurun kokusunu bilmeyenler icin hatirlatayim: igrenc kokuyor. Eger kokulara karsi cok hassas biriyseniz- gerci benim kadar hassas olmayin da- yikarken cok kotu kokuyor. Icindeki diger seyler yuzunden kutunun icinde ya da surerken o kadar kotu kokmuyor ama yikarken... uzerine guzel kokan bitkisel bir nemlendirici surerek tamamen ortadan kaldirabilirsiniz ama bu kokuyu. 
Bu kesinlikle butun yuze uygulanacak bir maske degil. Sadece sivilceli bolgelere uyguluyorsunuz, 10-20 dakka birakiyorsunuz, yikiyorsunuz. Durust olmak gerekirse bu sekilde kullanildiginda aman aman bir etkisini gormedim, normal. Yani verilen paraya pek degecek birsey degil. AMA. Asil bu maskeyi, arada bir cikan, iltihapli kocaman sivilceler icin kullanirsaniz mucizeyi gorebilirsiniz. Yani ben oyle gordum en azindan. Bunu bir forumda okudum, ve denedim. Gercekten baska hicbir urunde gormedigim etkiyi gordum. Sivilcenin uzerine kalinca surup yattim (biraz durunca dondugu icin gece bulasma yapmiyor, kabuklasiyor), sabah kalktigimda resmen tamamen sonmustu. Artik sulfur napiyor bilemicem ama... Bunu ayni zamanda dayanamayip sivilce yoldugumda da suruyordum, o zamanlar da ise yariyor ama gece dondugu ve kabuk tuttugu icin sabah yikadiktan sonra yine orasi kanayabiliyor ve bu durumda deri irrite oldugu icin kizariklik, yeni sivilce vs ortaya cikiyor o yuzden artik oyle durumlarda kesinlikle Rare Blossom Kantaron yagini kullaniyorum -bundan birkac yazi once bahsetmistim-

I got this mask because I was curious and I used benzoyl peroxide and salicylic acid. but not sulphur for my acne. First of all, if you dont know how sulfur smells, let me tell you this: it smells awful. But, because of the other things in this it doesnt smell all sulfur like when you smell and when you apply. BUT when you wash it off, it smells really awful. But you can get over that smell if you use a nice natural moisturizer.
This is not a mask to apply all over your face. Just on the affected areas, and you leave for 10-20 mins, then you wash it off. To be honest, I dont find it very useful when used like that. It doesnt worth the money that way. BUT if you use it for real big white headed acne -disgusting- it cleans it amazingly. I read this on a blog and tried and saw the results for myself. It works better than anything Ive used so far. The acne was gone next morning. I just put it on the huge acne, and let it dry so that it doesnt smudge, and slept. You can also use it after having squeezing your acne but then in the morning when you wash it, the hard residue takes away the crust of the fresh wound and it bleeds again, which causes skin irritation and redness and probably new blemishes. For that reason i use oils on such wounds.

Share:

0 yorum