Bath and Body Works Slatkin and Co. Homemade Cookies Candle



Mumlara her zaman cok merakli oldum. Gercekten kucuklugumden beri hep mum alirim, biriktiririm, ama uzerini bozmamak icin hic kullanmam. Bufeye, raflara, konsola koyarim. Artik bu huyumdan vazgecmek icin yabanci bloglarda, videolarda vs gordugum, cok agir olduklari icin Amerika'dan almadigim Slatkin & Co. mum aldim. Bu mumlar Bath and Body Works'de satiliyor ve indirimde 26 lira. Bir mum icin cok fazla.. ama yaktikca cok azalmiyor yani uzun sure gidecek bir mum o yuzden verdim. Ayrica mum bittikten sonra bunu firca tutacagi haline getirecegim o yuzden kiydim paraya :D Ve gercekten cok guzel kokuyor, ozellikle kisa sakliyorum camlar kapali oldugunda daha fazla yayilacaktir koku. Mutlaka diger cesitlerini de denemek istiyorum.




Share:

0 yorum