August Beauty Favourites / Ağustos Favorileri

<<<For English, please scroll down>>>


Goz makyajinda olabildigince acik renk far-siyah eyeliner/kalem ve rimel uclusunde tuttum. (far bazini artik her ay favorisinde yazmak istemiyorum cunku her far surdugumde mutlaka kullaniyorum yani o hic degismiyor.) Urban Decay Naked paletindeki ilk 3 renk bu ayki favorilerim oldu. Bunun disinda ozellikle far surmedigim zaman Urban Decay Zero kalemi tek basina kullandim. Far surdugumde eyeliner in daha duzgun olmasini istedigim icin Bobbi Brown black ink eyeliner imi kullandim. Rimel olarak Avon Supershock Max kullandim, ve bu rimeli artik aticam cunku alali birkac ay oldu ve yeni rimellerimi kullanmak istiyorum :D Aslinda atilacak birkac rimel var onlari onumuzdeki bitenler postlarinda yazicam.

I tend to use only 3 products for my eye make up this month, and those are a light base colour, a black eyeliner and mascara. (I dont want to add my eyeshadow primer each and every month but you should know that I always use one if I apply eyeshadow) The first 3 colours in the urban decay naked palette are my favourites this month. Apart from that, when I dont use eyeshadows I just applied Urban Decay Zero eye pencil. But when I have eyeshadow on, I want my liner to be more perfect so I used Bobbi Brown black ink.  As for mascara, I used Avon Supershock max the most.

Ilk 3 renk Virgin, Sin ve Naked. Aslinda yalan olmasin Naked'i goz kivriminda yeterli bulmadigimda Buck'i da kullandim.
The first 3 colours are Virgin. Sin and Naked, but I should say that I also used Buck when I wanted a deeper, more defined crease .
Yuz urunu olarak bahsedecek cok seyim yok cunku yuz makyaji neredeyse hic yapmadim. Cildim feci bir atakta bu yuzden fondoten vs kullanmak istemedim ve sadece Bobbi Brown creamy concealer kullandim. Cok nadir allik kullandigim zamanlarda da Mac Fleur Power tercih ettim.

I havent used a foundation in August as my face was acting up. I only used my Bobbi Brown creamy concealer. Rarely, I used Mac Fleur Power for my blush. 




Dudak urunu de ayni sekilde kullanmadim. Hatta Blistex imi bile kullanmayi biraktim cunku onu bu kadar fazla kullanmam dudagimin bu kadar kurumasina sebep olmus olabilir diye dusundum ve sadece Eos lipbalm kullandim. Dudaklarim biraz duzeldi o zamandan beri. Tirnaklarimda da temsilen bu pastel ojeyi koydum buraya ama aslinda bir cok mercan, pembe mercan, turuncu mercan gibi renkleri surdum el ve ayak tirnaklarima butun ay boyunca.

I only used my Eos lipbalm this month because my lips are extremely dry recently, as I said in my earlier posts, and I thought maybe blistex med plus is causing it as I use it way too often. So I stopped using it and i think my lips are getting better. For my nails, I used all tones of coral on my nails and toe nails.
Parfum olarak Agustos un bir kismi serin bir kismi sicak oldugu icin, cok sicak gunlerinde Escada Pasific Paradise, serin gunlerinde Elizabeth Arden Provocative Woman surdum. Pasific Paradise cok sekerli bir koku ve kesinlikle belli bir yasa kadar kullanilabilecek bir koku. Provocative woman ise daha genis bir yas kitlesine hitap ediyor. Kesinlikle sonbahar ve sonrasinda kullanilacak bir koku. Bu yuzden yazin serin gun ve gecelerinde onu tercih ettim.

As for perfume, I chose Pacific Paradise by Escada for the hotter days of August, and Provocative Woman by Elizabeth Arden for the cooler days and nights. Pasific Paradise is very VERY sweet and can only be used up to a certain age, but Provocative woman is okay for most ages. It is more appropriate for autumn/winter.



Share:

0 yorum