Watsons Turkcell Kadınlar Klübü İndirimi ve Aldıklarım (2 Ağustos -5 Eylül 2012)

Başlıktan da anlaşılacağı üzere Watsonslarda Turkcelllilere BÜTÜN makyaj ürünlerine %30 indirim var. Ben bundan yeni haberdar oldum -blogu da uzun zamandır güncelleyemedim çünkü faranjit olmuştum- ama birkaç şey aldım.



Artık rimellerimi değiştirmenin vakti geldi o yüzden yeni çıkan Maybelline Falsies Feather Look aldım. İndirimli fiyatı 13,18. Bir de Rimmel Scandal eyes aldım. İndirimli fiyatı 9,79.  Bunun yanında bir de son resimdeki aynayı verdiler hediye olarak.
 Çook uzun zamandır almak istediğim ama bir türlü fiyatına ısınamadığım Maybelline Colour Tattoolardan 2 tane aldım :Sagdaki Permanent Taupe, soldaki On and on Bronze. Yorumlar kullandıktan sonra. İndirimli fiyatları 11,15.
Son olarak oradaki bayanın ısrarı sonucu ilk kez Deborah markasından bir ürün aldım. Eline sürdüğünde sabitlendikten sonra dağıtamadım, umarım gözümde de aynı performansı sergiler. İndirimli fiyatı 15,04. Sağdaki ayna da rimelin hediyesi, çok güzel duruyor ama açması çok zor-hatta imkansız.

Share:

0 yorum