My Make-up Brushes -5 Real Techniques Core Collection Brushes

<<< For English, please scroll down>>>

Core collection fırçaları 4 fırça ve daha önceki yazımda bahsettiğim kap/çanta içinde geliyorlar. Asla tüy dökmüyorlar, çıktıkları zamandan beri kullanıyorum ve çok sık yıkıyorum.
Core collection brushes come in 4 in a container bag that I mentined in my previous Real Techniques post. I've been using them since they first came out and they never ever shed.

Buffing Brush:


Sanırım bütün Real Techniques fırçaları içinde en sevdiğim bu. Yani en azından kesin ilk 3te. Sadece fondöten uygulamak için kullanıyorum, ve bu işi oldukça iyi yapıyor. Pürüzsüz ve eşit bir uygulama sağlıyor. En yakın rakibi Real Techniques Stippling Brush. Fırçanın kılları oldukça sık ve yumuşacık.

I think this is my favourite Real Techniques brush. It is at least in the top 3. I use it solely to apply foundation, and it does its job perfectly.  It gives you the airbrushed effect and equal application. The brush is dense and extremely soft.
Detailer Brush:




Bu fırçayı da sivilcelerin üzerine kapatıcı uygularken ya da göz altıma far sürerken kullanıyorum.

I use this one to apply concealer on my spots or to apply eyeshadow onto my lower lashline.
Contour Brush:



İsminden de belli olduğu üzere bunu bronzer uygularken kullanıyorum. Şekli itibariyle tam olarak elmacık kemiğinin altına giriyor ve çok rahat bir uygulama sağlıyor.

I use this for bronzer as the name implies. Because of its shape, it fits perfectly under my cheekbones and provides easy application.
Pointed Foundation Brush:

Bu fırça ismiyle oldukça alakasız. Yani kim böyle bir fırçayı fondöten sürmek için kullanır ki? Çok küçük. Ama fondöten için kullanmamam, hiç kullanmayacağım anlamına gelmez. Ev yapımı maskeleri yüzüme sürmek için, bazı krem farları sürmek için kullanıyorum.
I dont think anyone would use this to apply foundation. It is too small for that. But just because I dont use it for foundation doesn't mean that I dont use it at all. I apply my homemade masks or some cream eyeshadows with it.

Pointed Foundation Brush dışında diğer 3 fırça harika. Alabiliyorsaniz mutlaka alin derim.
Apart from the Pointed Foundation Brush, this set is a must have.



Share:

4 yorum

  1. Merhaba bu fırçaları nerden aldınız acaba?Ben de almak istiyorum.Fakat internete güvenemiyorum..Kargosu kaybolan var.Yurtdışı yasağı var siz nasıl yaptınız acaba?

    ReplyDelete
  2. Merhaba,
    ben Amerika'dan kendim aldım. Siz de yurtdışına çıkan bir tanıdığınızdan isteyebilirsiz, ya da real techniques in kendi sitesinde dünya çapında kargo şansı var ama Türkiye'deki makyaj malzemesi yasağına fırçalar dahil mi değil mi bilmiyorum, üzgünüm :( Yasaktan sonra yurtdışından birşey sipariş etmedim

    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maalesef benim yurtdışına giden gelen veya yurtdışından tanıdığım yok.O yüzden getirtemiyorum.Peki yurtdışından getirip burda blogu olan veya sitesi olan bazı satıcılar varmış.Sizin önerebileceğiniz birileri varmı acaba?

      Delete
    2. Malesef hiçbir blog sitesinden alışveriş yapmadım şuana kadar :( Dediğim gibi sitesinde dünyanın her yerine gönderim yapan tedarikçilerin listesi var, tek yapmanız gereken fırçaların gümrüğe takılıp takılmayacağını öğrenmek, ki kesinlikle zannetmiyorum.

      Sevgiler

      Delete