July Favourites 2012

<<<For English, please scroll down>>>



Bu ay parfum olarak The Body Shop'un Love ETC.. sini kullandim en cok. Hafif ve cok guzel kokuyor. Fakat havalarin biraz daha serinlemesiyle ayin son 2 gunu baska bir parfume odaklandim o da muhtemelen Agustos favorilerinde olacak.
Body Spray olarak da Victoria's Secret'tan Lost in Fantasy'yi cok cok kullandim. Bu urunlerin en guzel ozellikleri asla ve asla azalmamalari. Bunu neredeyse her gun en az 6-7 kere fislamak (?) suretiyle birkac kez kullaniyorum ve ancak bu kadar azaldi. Cok farkli kendine ozgu bir kokusu var ve Love ETC'yi uzerine siktigimda bir sorun olmuyor.

This month I used Love ETC from the Body Shop a lot. It is light and lovely. For the body spray, I can say I concentrated on lost in fantasy from Victoria's secret. It is very distinct, different scent, but goes well with love etc... And although I used it everyday it doesnt seem to go away AT ALL, and that's always a good thing.

Yuz urunlerinden de Nvey Eco fondotenime odaklandim. Sanirim yaz biterken bitirecegim. Ayrintili yazisi burada.
En fazla tercih ettigim allik da Mac'in Her Blooming Cheek'i oldu. Gerci ben bu alligi yaz kis dinlemeden kullaniyorum ama yazin daha bi guzel oluyor <3 Yazisi burada.

I used my Nvey Eco foundation this month, and I think I'll finish it up at the end of the summer. The blog post I wrote about it is here
My favourite blush this month is Her Blooming Cheek from Mac. I use it both in summer and winter but it looks a little bit better in the summer <3 The post is here


Goz makyaji icin ise en cok bu 3 urunu kullandim. Far cok az kullandim o yuzden favori bir urun gosteremeyecegim. Bobbi Brown'in Sepia Ink jel eyeliner'ini Black ink'e tercih ettim. Siyahtan daha az iddiali/goze batan bir renk oldugu icin far kullanmadigim zamanlarda ozellikle onu seciyorum. Yazisi burada. Altina da Make up for ever'in lacivert kalemini suruyorum boylece hic ugrasmamis oluyorum ama yine de bu cart lacivertin goze katkisi inanilmaz! Yazisi burada. Goz makyajini tamamlamak icin Avon Supershock maskara kullandim. Onun da yazisi burada.

Dudak urunu hic ama hic kullanmadim cunku dudaklarim hayatimda hic olmadigi kadar kuru. Tek kullandigim ve her zamanki favorim blistex Med plusti bu ay.

I used these three products for eye make up. I almost never used eyeshadow so I cant pick one as a favourite. When I dont use eyeshadow, I prefer  Bobbi Brown Sepia ink instead of Black ink since it is less visible/more natural. The post is here. I used Make up for ever's blue pencil for underneath my eyes because it is a lot of effect without much effort. The post is here. To complete the eye make up, I use Avon Superhock Max Mascara. The post is here

I never ever used any lip products this month as my lips are drier than ever. Only my precious blistex medplus.

Share:

0 yorum