DDF Blemish Foaming Cleanser

<<<For English, please scroll down>>>






Bu temizleme jeli daha sonra bahsedecegim DDF sulfur theraupetic mask'i aldigimda hediye olarak verildi. Normalde fiyati 100 lira civarinda sanirim. %1.8 salicylic asit iceriyor ve zaten bu akne tedavisinde oldukca yaygin olarak kullanilan bir madde. Bana sorarsaniz benzoyl peroxide bundan cok daha faydali bir madde ama temizleyicide o kadar da fark etmiyor.

Diger hediye urunlerde de cogu zaman oldugu gibi bu da son kullanma tarihinin dolmasina 6-7 ay kala hediye urun kategorisine eklenmis. Alirken bakmayi nasil unuttum anlamiyorum ama biraz kullaninca zaten 6 aya kalmaz bitecegini anlayip eczaneye gidip cemkirmekten vazgectim. Daha once de La Roche Posay'de boyle bir durumla karsilasip gidip urunu degistirmistim. Yani aklinizda bulunsun hediye urun verildigi zaman kontrol edin.

Aldigimdan beri sabah aksam bunu kullaniyorum, oldukca memnunum cok iyi temizliyor. Biraz kurutuyor ama cok fazla degil, alisik oldugum birsey zaten. Diger temizleyicilerimle kiyasladigimda kesinlikle daha cabuk bitecek gibi duruyor. Bu durum pompali olmasindan kaynaklaniyor olabilir. Pompali siseye BAYILDIM. Sanirim daha once hic boyle bir sisede temizleyici kullanmamistim, cok steril, hic ugrasmadan gerekli miktarda urunu aliyorsunuz. Dik durdugu icin lavabonun yaninda da gayet sorunsuz duruyor, icine su kacti yok kapagina sabun bulasti gibi dertler yok, ki bu benim icin her zaman bir arti cunku lavabonun uzerinde raf ya da dolap yok direkt ayna var, o yuzden agzi yere bakan temizleyicilerimi dolapta saklamak zorunda kaliyordum. Herneyse KISACASI pompali sisede olmasi gonlumu kazandi, bundan sonra direkt bu urunu almasam da pompali sisedeki temizleyicilere bakicam.

Kopuren formulu temizleyici dedigin kopurmeli anlayisinda olan insanlara oldukca hitap edecektir diye dusunuyorum. Psikolojik olarak jel formullu temizleyicilerden daha iyi temizliyormus gibi geliyor insana.


I got this as a present when I purchased DDF Sulfur Therapeutic Mask from my local pharmacy. (I'll write a review about that one soon. I have been using this for more than a month, morning and night. It makes your skin dry, which is expected because it has %1.8 salicylic acid in it. It is not extremely drying, though, but require moisturizer afterwards. When compared to my other cleansers, it is going to get empty very very soon because of the pump I guess. I love this pump as it is very convenient if you put your cleanser on your sink. It is very hygienic.  even if I dont buy this particular product after it is finished, I'll definitely go for cleansers with a pump. Since it is foaming formula, it will make people think that it cleanses better than gel formulated cleansers.

Share:

0 yorum