Benefit It's Potent! Eye Cream

<<<For English, please scroll down>>>


  


Clinique All About Eyes'im bittikten sonra ( krem ve goz kremleri hakkinda yazdigim yazi burada ) Sephora'dan aldigim Benefit It's Potent'tan oldukca memnun kaldim. Ikinci goz kremim oldugu icin All About Eyes ile biraz karsilastirayim : Yapisi dolayisiyla All About Eyes kadar cabuk bitmiyor. Daha uzun sure nemlendirdigini hissediyorsunuz, etkisi daha uzun suruyor yani. All About Eyes'i dagitmasi ve yedirmesi daha kolay, bu daha kati oldugu icin biraz daha ugrastiriyor. Cizgilere, kirisikliklara, morluklara bir faydasi olacagini zannetmiyorum, sadece nem veriyor yani 17-25 yas arasi icin uygun bir krem diye dusunuyorum. Belki biraz sislikten sikayetciyseniz iyi gelebilir.  Ama goz altlarindaki kirisikliga morluga vs iyi gelsin istiyorsaniz baska kremlere yonelin derim.

fiyati 90 lira civarinda.

After I used up my Clinique All About Eyes eye cream ( review of the cream and a general overview to eye creams is here) I went to Sephora and got Benefit It's Potent!. I am pretty much pleased with it, but keep in mind that i dont want a lot from an eye cream. Since it is my second eye cream, I can make a comparison between this one and All About Eyes. Because of the consistency, this will last longer than All About Eyes. you feel that it moisturizes for a longer time, which means its effects last longer. Applying All About Eyes was easier because of the formula, since It's Potent! is much thicker it takes more time to apply thoroughly. I dont think it will do any good to fine lines or discolouration around eyes, it MIGHT help with little puffiness though. I think it is good for people between 17-25.





Share:

2 yorum

  1. sanırım yorumun sonrası rahat rahat bu ürünü alabilicem en azından ilk deneme için içime sinen bi ürünle başlayacagım teşekkütler:)

    ReplyDelete
  2. cok sevindim ben hala kullaniyorum bitmedi :D pisman olmayacaksin bence ^^

    ReplyDelete