Ağustos 2012 Bitenler



Bu urunler tam olarak bu ay bitirdigim urunler degil. Bitenler yazilarini 5 urunle sinirlamak istiyorum boylece  daha duzenli oluyorlar.

Live Clean Apple Cider sampuanimin ilki bitmisti, ikincisini kullaniyorum o da yariyi gecti. Ara verip tekrar donebilecegim bir sampuan, kesinlikle yeniden almayi dusunuyorum. Ayrintili yazisi burada.

Vaseline Nemlendirici Losyon oyle normal bir losyon ekstra bir olayi yok :D 2-3 tane bitirdim simdiye kadar, tekrar alir miyim bilmiyorum, ama almadan once icerigine bakarim. 

Vaseline Cocoa Butter Body Cream yazisi burada.

the Body Shop Shea Body Butter cok severek kullandim, set icinde 4 tane almistim 2 tanesini bitirdim ikisi kaldi. Formulleri cok farkli, zor yediriliyor, iyi nemlendiriyor ve guzel kokuyor ama dedigim gibi icerigine bakip alirim yeniden alirsam, ama sanirim Bath and Body Works'un kremlerini daha cok seviyorum. Seti merak edenler icin yazisi burada.

La Roche Posay Effeclar Duo yeniden almayi dusunmedigim bir urun. Nemlendirici icin yeterli degil, ilac olarak yeterince etkili degil... sevemedim. Ayrintili yazisi burada.








Share:

0 yorum