Temmuz Bitenler

 


Avon Little Black Dress Deodorant : Iyi hos hala bitirmem gereken bir sise daha var. Uzerinde cok konusulcak bisey degil :D

La Roche Posay Effeclar Purifying Foaming Gel: Severek kullandim. Tekrar alir miyim bilmiyorum cunku temizleyicilerde yeni seyler denemeyi seviyorum, tam olarak hayatimin temizleyicisi diyemem ama zorla kalirsam tekrar alabilirim. 200 ml ligini degil ama cunku 2 sene falan kullandim saka gibi...BITMIYOR. Ayrintili yazisi burada.

Toni and Guy Detox Sampuan: Yagli saclar icin kullandigim en en guzel sampuan fakat artik hicbiryerde bulamiyorum (Boyner, watsons, vs) bulursam mutlaka alicam. Ayrintili yazisi burada.

Herbal Essences Sampuan: Bu da oldukca guzel bir sampuandi. Turkiye'de satilmiyor ama yurtdisinda yasiyorsaniz guzel bir alternatif. Yagli saca pek bisey yapmasa da iyi temizleyip guzel kokuyor :D  Yazisi burada.

Bioderma Sensibio H20: Senelerdir kullandigim bir urun. Cok cok memnunum asla degistirmeyi dusunmuyorum. 2 tane daha var. Bitmeden yedekledigim nadir urunlerden. Yazisi burada

Share:

0 yorum