My Make-up Brushes -3: Real Techniques Eye Brushes

<<<For English, please scroll down >>>

Makyaj fircalarindan bahsetmeye en sevdiklerimden Real Techniques goz fircalariyla devam ediyorum... Bende baya bir fircasi var ve hepsi hakkinda yazicam. Cok sevdigim ve yakindan takip ettigim Pixiwoo kardeslerden Samantha'nin cikarttigi bu seride memnun kalmadigim firca cok az ki onlardan da bahsedicem. Goz grubunda ise hepsinden memnunum ^^

Bu set 5 fircayla ve firca kilifiyla geliyor, hepsindan asagida ayrintilariyla bahsedecegim. Bu fircalari Turkiye'den alabileceginizi sanmiyorum, bilen varsa yazsin, ama yurtdisinda bircok yerden siparis edilebiliyor. Fiyatlari cok uygun, kaliteleri cok cok iyi.

I am continuing with my favourite brushes from Real Techniques eye brushes. I have quite a lot brushes from this brand and i will write about all of them eventually. You all know that these are designed by one of the lovely Pixiwoo sisters, Samantha. I love them so much and i am very much into their videos, and the brushes are quite amazing apart from one or two. I love all the brushes in this particular set though. These come in this bag like thing and 5 brushes, which I will talk about in detail. I got them from Ulta, they are amazing and very affordable.




Gordugunuz gibi icinde geldikleri kap hem fircalari tasimak icin katlanabilir, hem de ayakta durup fircalarinizi masanizin uzerinde tasiyabilir. Diger fircalarinizi koymaniz icin de extra yer var diger tarafta.

As you can see, the container is pretty well designed too. You can either fold it and use it as a bag for your brushes to take with you, OR you can make it stand up as in the first photo and put them on your desk. There are also empty spots for you to fill in.

Accent brush: Ben bunu kapatici surmek icin (sivilce kapamak icin, goz altina degil), gozumun ustundeki kalemi vs dagitmak icin, kirpik dibine yakin far surmek icin ya da goz altima far surmek icin kullaniyorum. Cok amacli ve cok kullanisli bir firca.

Accent brush: I use it to apply concealer (to cover blemishes), to blend the pencil/eyeliner etc, to apply eyeshadow close to my lashline, or to my lower lashline. It is very versatile.


Base shadow brush: Bu sette en cok kullandigim bir diger firca da bu. Bunu isminden de anlasilabilecegi uzere dumduz bir rengi goz kapagina surerken kullaniyorum. Aslinda arada karistirma fircasi olarak da kullaniyorum ama renk uygulamak icin cok daha uygun.

Base shadow brush: This is another brush that I love and use a lot. As the name implies, I usually use it to apply colour directly onto my eyelid, but sometimes I use it for blending too. It is way better to put eyeshadow on though.

Brow brush: Bu cok nadir kullandigim bir firca, cunku kaslarima genelde far degil kalem suruyorum. Fakat yeni yeni fara gecme calismalarim var bakalim gorucez :)

Brow brush: This brush I dont use a lot because I use brow pencil instead of brow powder or eyeshadow. I am working on it though, we'll see how it goes:)

Deluxe crease brush: Bu firca goz kivrimina renk uygulamak ve orayi karistirmak icin, ama ayni zamanda goz altinda kapaticiyi yaymak icin de cok iyi oldugunu soyluyorlar. Ben goz alti kapaticisi cok kullanmiyorum, kullandigim zaman da elimde yayiyorum. Bu fircanin far surdugum zaman temiz olmasini istiyorum cunku :D

Deluxe crease brush: I use this brush to apply colour to my crease and/or to blend it. But they say it is also very good for blending in the under eye concealer. i dont use under eye concealer a lot and i use my hands to blend it in when i do. Because i want to keep this brush clean for the time when i need it for my eyeshadow:D

Domed shadow brush:  Bunu da far uygulamak ve karistirmak icin kullaniyorum ve cok seviyorum ^^
Domed shadow brush: I use it to apply and blend eyeshadow, and i love it a lot ^^

Pixel Point eyeliner brush: Bu firca bircok kisi icin uygun eyeliner fircasi olmayabilir, cunku biraz kalin. Ama ben uzun zamandir jel eyeliner kullanmamama ragmen bu fircaya cok isindim ve cok cabuk alistim. Cok rahat hem ince hem kalin eyeliner cekebiliyorum hatta kuyruk bile yapabiliyorum :D. 

Pixel Point eyeliner brush: This might not be the best eyeliner brush for everyone, but I got used to it quite quickly. I havent been using gel eyeliner for a very long time but I can apply thin or thick eyeliner with this really easily, and I can make winged eyeliner look too.I think they have one that is way thinner, people who find this thick might go for that one.


Valla son olarak bu set hakkinda soyleyecegim tek sey, yurtdisindan getirtebiliyorsaniz mutlaka ama mutlaka alin. Hatta diger fircalar hakkinda yorumlarimi da beklemeyin onlari da alin, cok memnun kalicaksiniz. Ozellikle yuz fircalari cok iyi.

All I can say is that get this set, and get the other brushes too. They are amazing, they dont shed AT ALL like seriously I havent found one single hair coming out of these brushes. They are easy to clean, easy to wash, perfect. Get all the brushes you can, I mean it. You will not regret. The face brushes are also really really good.

Share:

5 yorum

  1. canım fiyatları nedir bu fırçaların ve güvenli bir şekilde nerelerden alabiliriz?

    ReplyDelete
  2. canim ben bunlari Amerika'dan aldim ama Avrupa'nin bircok yerinde ve online olarak satiliyor. Fiyatlari degisiyor ama bu setinki 18 dolar yani yaklasik yaklasik 35 lira ki cogu zaman sitelerde 2 alana bir bedava gibi kampanyalar oluyor. amerikadaniste tarzi sitelerde uyeligin varsa o sekilde alabilirsin ya da yurtdisina giden birinden isteyebilirsin ^^
    kendi sitesinde bu linkte http://realtechniques.com/where-to-buy international yazan sitelerden Turkiye'ye gonderim yapan var mi bakabilirsin, ben Turkiye'de satilan bir yer gormedim malesef :(

    ReplyDelete
  3. bilgi için teşekkür ederim. ürünleri nereden bulabileceğimizi ve fiyatlarını bilmek çok işe yarıyor :)

    ReplyDelete
  4. Uzun zamandır alsam mı diye düşündüğüm bir setti. Yazın çok yardımcı oldu o yüzden. Ben gittigidiyorda görmüştüm sanırım ama fiyatını hatırlayamıyorum.

    Bana da beklerim =)
    koyukirmizikd.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ne mutlu yardimci olabildiysem, diger fircalari da var hepsi hakkinda yazmaya calisicam eger bir yerden bulabiliyorsaniz bence hepsini alin bu kadar net soyluyorum pisman olmazsiniz ^^

    geliyorum bloga bakmaya simdi :D

    ReplyDelete