Maybelline Expression Kajal Russian Green

<<<For English, please scroll down >>>





Bu kalemi oylesine Watsons'da ya da Gratis' te gezerken almistim, uzun sure varligini bile unutmusum ama bir suredir kullaniyorum. Tamamen mat, oldukca pigmentli, ama biraz sert yani boyle yumusacik kaymiyor gozun uzerinde, o yuzden goz altina tercih ediyorum. Rengi cok guzel koyu yesil, swatchta da gorebileceginiz uzere, naturel bir goz makyajini renklerdirmek icin cok iyi bir urun. Kaliciligi da oldukca iyi, yani butun gun koydugunuz gibi durmuyor ama akmiyor da. Fiyati sanirim 7 liraydi aldigimda ama asla emin degilim, diger renklerini de deneyebilirim. Dedigim gibi goz ustu icin ben biraz sert buluyorum, o yuzden gozumun altina kullanabilecegim baska renklerini de bulursam alicam sanirim :D

I prefer to use this pencil just under my lower lashline because it is kinda hard to apply as an eyeliner on the top lash line and get a fine shape without hurting my eyes. The colour is good for both summer and winter, it stays put for  a long time - doesnt stay exactly put but it is pretty impressive-. Overall, it is really good for a drugstore eyeliner and I think I will get other colours if I get the chance.

Share:

0 yorum