My Make-up Brushes -2 Eco Tools Review

Fircalarimdan bahsetmeye Eco Tools la devam ediyorum. Bunu Watsons ya da Gratisten set halinde aldim indirimdeydi o zaman. Hakkinda cok cok guzel seyler okudum o yuzden denemek istemistim ve dedikleri kadar varmis. Harikalar ve hepsini severek kullaniyorum. Simdi tek tek hepsini ne icin kullandigimi anlaticam:

Allik fircasi:
Bu fircayi genelde allik bazen de pudra uygulamak icin kullaniyorum. Yumusacik ve cok yogun killari olan bi firca yani seyrek degil o yuzden guzel miktarda urun aliyor ve yumusak bir uygulama sagliyor. Fakat dedigim gibi cok yogun oldugu icin yikamaktan biraz gina geliyor bana kurumasi da diger fircalara gore biraz daha uzun suruyor, o yuzden ilk tercihim degil. Ama cok guzel firca :)


Kas ve kirpik Fircasi:
Boyle fircalara insanlar niye onlarca dolar verir hic anlamam. Hepsi ayni isi goruyor sonucta. Bunla da isimden anlayacaginiz uzere kirpiklerimde topaklanma oldugunda kirpigimi tariyorum, diger tarafiyla da kasimi tariyorum.

Concealer/Kapatici Fircasi:
Ben normalde gozumun altina kapatici uygulamiyorum, uygularsam da elimle uyguluyorum o yuzden o konuda yorum yapamicam. Yuzume kapatici surdugumdeyse hic bu fircayi kullanmadim, zaten bu kadar buyuk firca kullanmiyorum concealer icin. Ben bu fircayi far icin kullanmayi tercih ediyorum. Ozellikle baz rengi surerken ya da sadece uclara renk surerken cok ise yariyor. Oldukca ser bir firca.
Eyeliner fircasi:

Bu firca eyeliner'a yeni baslayanlar icin oldukca ise yarayabilir. Ben artik kirpik diplerimi koyu renk farla belirginlestirmede falan kullaniyorum ama ilk jel ve sivi eyeliner calismalarimi bunla yaptigimi soyleyebilirim. Gerci Rimmel'in sivi eyeliner'inin da hakkini yememem lazim, onla ilgili de daha sonra bir yazi yaziyim. Yani kas icin, eyeliner icin ya da kirpik diplerine far surmek icin ideal bir firca.
Far Fircasi:

Bunu da aynen concealer fircasini kullandigim gibi kullaniyorum. Neredeyse ayni fircalar ve ayni ise yariyorlar. Bu belki birazcik daha yumusak olabilir. Ayni zamanda goz pinarini aydinlatmak icin de bazen bunlari kullaniyorum

Share:

0 yorum