Shiseido Pureness Deep Cleansing Foam



Bu temizleyiciyi set içinde almıştım, içinde ayrıca Pureness serisinin toniği ve daha önce bitenlerde bahsettiğim kremi vardı. Tonik hakkında daha sonra ayrıntılı yazı yazıcam, büyük boyunu da almıştım. Neyse, bu temizleyici sabun gibi köpürüyor ve oldukça güzel temizliyor. Özellikle sivilceli ve problemli ciltler için sabah akşam kullanıma uygun. Ben öyle kullanıyordum en azından, şimdi başka bir temizleyicimi bitirmeye çalışıyorujm sonra buna dönücem. Hassas ciltler için de sorun oluşturacağını zannetmiyorum bana oldukça yumuşak geldi ama benim cildim hassas değil o yüzden almadan önce sorun.

I got this with its moisturizer and tonic, in a set. I'll write about the tonic later, I have the full size too. This is a foaming cleanser as the name suggests and I would say it does its job pretty well. I would recommend this to people who need extra deep cleansing because of skin issues like acne, and I would say it SHOULD BE good for sensitive skin but I am not sure if I dont have sensitive skin so you better ask before you buy. I used this day and night and it didnt cause any dryness or any other side effects.

Share:

0 yorum