Haziran Bitenler

<<<For English, please scroll down >>>

The Body Shop Kenevirli el kremi :burada yazisi var. Tekrar alir miyim bilmiyorum, onumuzdeki kis gorucez, Yazin bu kadar yogun birseye ihtiyac duymuyorum, Nivea kullaniyorum.

Schwarzkopf Gliss Oil Nutritive Sivi Sac Kremi: burada yazisi var. Elimdeki sivi sac kremleri bittiginde tekrar alabilecegim bir urun, memnun kaldim.

Liz Earle Moisturizer: Ikinci siseye gectim, bu nemlendirici bittiginde napicam hic bilmiyorum. Simdiye kadar kullandiklarimin icinde acik ara en iyisi. Cok guzel nemlendiriyor, cok guzel kokuyor, icerigi oldukca dogal ve yapisi hafif. Ayrica problemli ciltler icin de ideal.

Blistex Med plus: burada yorumladim, ve bitince yenisini hemen aldim. Herhalde olene dek kullanacagim bir urun.

Black Amethyst triple moisture body cream: Kokusu biraz agir olmakla birlikte bir sure sonra hafifliyor ve uzun sure kaliyor, kis icin tavsiye ederim. Cok uzun sure dayaniyor bir de. Ben arada baska urunler de kullandim ama 5 ayda falan anca bitti.


Share:

0 yorum