Herbal Essences Tousle Me Softly Shampoo and Conditioner


<<<For English, please scroll down>>>


Herbal Essences bir ara Türkiye'de de satılıyordu ama bir sebepten marketten çekildi. Hatta uçakta geçen bir reklamı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Herneyse, bunları Amerika'dan almıştım ve severek kullandım, eğer bir yerden ele geçirebiliyorsanız mutlaka almalısınız. Benim yağlı saçlarıma yağlanma konusunda hiçbir yardımı olmadı, -zaten öyle bir şey de vaad etmiyor- ama bıraktığı etki çok hoş, hacimli ve temiz. Saç kremini her iki yıkamada bir kullanıyorum, saçımın daha rahat açılmasını sağlıyor ve daha yumuşak bırakıyor. Kremi sadece saçımın uçlarına uyguluyorum.

I like Herbal Essences but unfortunately it is not sold in Turkey. My hair is oily and this does nothing about it, and it is OK because it doesnt say that it will :D but i like the effect it gives to my hair, and voluminous and clean :). I also like the conditioner, I apply it only to the ends of my hair and it helps me with combing after shower, and it makes my hair soft.

Share:

0 yorum