Biten Ürünler: Mayıs 2012



İlk bitenler yazım ^^
Soldan sağa:
The Body Shop Çay Ağacı Yağı: Sivilce üzerine ve izlerine uyguluyorum, daha sonra tüm set hakkında ayrıntılı bir yazı yazacağım.
Shiseido Nemlendirici: Bu nemlendirici kullandığım en güzel nemlendiricilerden biriydi, fakat Shiseido daha kozmetik bir marka olduğu için daha doğal ürünlere yöneliyorum artık, o yüzden tekrar almayı düşünmüyorum. Set içinde gelmişti, setteki diğer ürünleri bitiremedim henüz ama onlar hakkında da yazı yazacağım. Sürüldükten hemen sonra matlaşıyor, güzel bir makyaj bazı ve aynı zamanda çok da güzel nemlendiriyor. Benim cildimde kötü bir reaksiyona da sebep olmadı.
Liz Earle Hot Cloth Cleanser: Bunun ayrıntılı yazısını yazmıştım buradan ulasabilirsiniz, ilk kutuyu bitirdim, çok memnunum ama artık düzenli kullanmıyorum çünkü cloth yüzüme biraz fazla gelmeye başladı ara verdim.
Bath and Body Works Berry Body Lotion: Müthiş kokuyordu çok severek kullandım. Çok güzel nemlendiriyor ve uzun süre dayandı. Şuan losyon yerine krem kullanıyorum ama kesinlikle elimdekiler bitince yeniden alacağım bir ürün.
Parmex Aseton: Genellikle hangi asetonu bulursam onu kullanıyorum ama genelde buna gidiyor elim. Sonunda bitti :D Bu bitince Flormarinkini aldim onu daha cok begendim.

Share:

0 yorum