The Balm Anneler Günü İndirimi & Haul


Bugün Gratis'te anneler günü dolayısıyla birçok markada %50 indirim vardı, ben de theBalm'dan birkaç istediğim şeyi aldım. Ürünlerin tek tek swatchları ve yorumları tabiki kullandıktan sonra. Şimdilik sadece resimleri var.



Nude 'tude far seti, Frat Boy allık, Mai Billsbepaid, Stainiac ve Shady Lady vol3 far seti


 theBalm Frat Boy The Balm'dan Hot Mama'yı severek kullanıyorum ve ne zamandır başka bir allığını daha almak istiyordum. Hatta kalan diğer 2 allığı da bir ara almak istiyorum ama acelesi yok :) Çok güzel renk veriyor.

theBalm Mai Billsbepaid Bu ruju da bir de ruj aliyim bari derken rengine bayılıp aldım. Hiç nude rujum yoktu, ve rengi inanılmaz güzel, dudağı kurutmuyor ve çok güzel renk veriyor.

theBalm Shady Lady Vol3  Vol2 bende vardı ve çok severek kullanıyordum, indirimi görünce vol3ü de aliyim dedim. Swatchları ve Vol3'ün yazısı daha sonra =)


theBalm Nude'tude Bu paleti de çok merak ediyordum, renkler çok güzel ama daha ayrıntılı bir yorum ve yazı için kullanmam lazım. İçinden bir de farı liner olarak kullanmakta çok işe yarayan bir fırça çıkıyor, far kısmı pek işe yaramaz ama. Bu paleti de Urban Decay Naked paletiyle karşılaştıran bir yazı yazabilirim ileride.
theBalm Stainac Ve theBalm'ın çok övülen bir ürünü Stainac. Bunu hem dudaklara hem yanaklara uygulayabiliyorsunuz, ben yanaklarıma sürdüm ve bayıldım! kalıcılığı içinse henüz birşey söyleyemem ama daha kullandıkça bunun hakkında da ayrıntılı bir yazı yazmayı düşünüyorum, yaz aylarında çok kullanıcam muhtemelen.

Share:

0 yorum