Avon Spectra Lash Mascara

<<<For English, please scroll down>>>




Bu rimeli arkadaş tavsiyesiyle ve videolarda görüp beğenerek aldım, çok memnun kaldım. 3 kademeli olduğu için istenilen miktarda ürün geliyor fırçaya. Ben genelde 1'de bazen de 2'de kullanıyorum, hiç 3'e çıkarmadım topaklanma yapar mı bilmiyorum ama 2'de muazzam bir etki yapıyor. Avon'un rimellerinden hep memnun kaldım zaten, başkaları ne der bilmiyorum ama ben birkaç haftadır kullanıyorum ne akma ne bulaşma yaptı.

I got this mascara as I've seen it recommended on videos and blogs, and I love it. I have always loved Avon mascaras, and this one is no exception. It doesn't smudge, lasts long. I use it in 1 or 2, 1 being AWESOME for day,a nd 2 for a little bit more drama. I havent used the 3rd one yet, and I'm not planning to as I dont like heavy mascara on my lashes.

Share:

0 yorum