MAC Mineralize Satinfinish Foundation

<<<For English, please scroll down>>>





Bu benim günlük fondötenim. Ben NC 20 rengini kullanıyorum,ve cildimle direkt uyuşuyor. Uygularken genellikle Real Techniques Buffing Brush ya da Real Techniques Stippling Brush kullanıyorum, çok güzel ve pürüzsüz duruyor. Kapatıcılığı orta, kalıcılığı gayet iyi. Genellikle üzerine the Balm Translucent Powder kullanıyorum. Yalnız benim cildim yağlı olduğu için gün içinde pudralamam gerekiyor, kuru ciltler için daha uygun bir fondöten.

This is the foundation I use on a daily basis. I use the colour NC 20, and it matches my skin perfectly. I use Real Techniques Buffing Brush or Real Techniques Stippling Brushwhen I apply it, and it looks flawless. It is medium coverage and stays on well. I use the Balm Translucent Powder on it. Since my skin is oily, I need to powder my face during the day, so it is more suitable for dry skin.

Share:

0 yorum