MAC Alışverişi

<<<For English, please scroll down>>>

Geçen hafta Bağdat Caddesi'ndeki MAC'e uğradım ve göz kalemi, kalemtıraş ve ruj aldım ^^

Önce en sevdiğimden, göz kaleminden başlıyorum:


 Mac Pearlglide Intense Eye Liner "Undercurrent":
Swatches & Review: 
 







Gözümün üstünde Mac'te sürülen eyeliner, altında da undercurrent var. Bu renge bayıldım!!! Serideki diğer kalemleri de almayı düşünüyorum. Kalıcılığı çok iyi, içinde minik altın rengi simler var, hem göz üstünde hem göz altında çok güzel duruyor. Ama tabii simli olduğu için göz içine sürülmüyor. Çok yumuşak bir yapısı var, kesinlikle tavsiye ediyorum. (39 TL)

Some random black eyeliner applied at MAC, and undercurrent on the lower lashline. I love this colour!!! I want to buy all the other colours in this line! It stays a long time, it is applied smoothly, it doesnt smudge! It looks good both on the upper & lower lashlines. It has little golden shimmer in it, and for this reason you cant apply it inside your eye. I just recommend it, seriously.

Mac Watch Me Simmer Lipstick:
Review: 





 Bu rujun rengi bana "beni al beni al" diye bağırmasa almayacaktım ama... Normalde ruj kullanmam, çok nadir ruj beğenirim, ama buna bayıldım. Ve yine gün içinde 93492 kere lip balm sürmeme rağmen dudağımdaki o çıtır çıtır durum her ruj sürdüğümde sinirimi zıplatsa da aldım. Henüz dışarda sürmedim o yüzden dayanıklılığı hakkında birşey söyleyemeyeceğim, fakat resimleri internette ve buradaki gibi değil, mercanımsı turuncumsu. Fotoğraflarda daha pembe çıkıyor nedense.(45 TL)

I dont like lipsticks as my lips are never soft enough to apply them smoothly -and yes I apply lipbalm like 432424 times a day.- But this colour was just too cute, so I couldnt resist. I havent worn it yet, but I can say that it is not as pink as it looks in the photos. 

MAC Pencil Sharpener:

 Ve de aldığım son şey, kalemtıraş. Normalde beyaz kalemim için Calvin Klein, renkli kalemler için Oriflame'in millattan öncesinden kalma bi kalemtıraşını kullanıyordum, çok da mutluydum, ama MACde bu kalemleri normal kalemtıraşla açamayacağımı söyleyince aman aliyim dedim. Ve Made in Germany olduğunu görünce mutlu oldum, artık sonsuza kadar kullanırım herhalde :D.  İçinden herhalde sıkışan kalem artıklarını vs çıkarmak için bir çubuk da çıkıyor, iyi düşünülmüş.. (12 TL)

And the last thing is a pencil sharpener. I wasnt going to buy it but the lady said that I cant use ordinary pencilsharpeners for these kind of pencils, so I got it. When I saw that it is "made in Germany" I felt happy as it means that I can use it till the apocalypse:D It has a little thing that -I think- helps to remove the remains of a pencil inside the sharpener, which I think is a nice thought.


Share:

0 yorum