Burt's Bees Replenishing Lip Balm

<<<For English, please scroll down>>>


Bu Burt's Bees'in Lipbalmları övüldü de övüldü, ben de alayım bari nedir dedim, ve gereksiz olduğuna kanaat getirdim. Benim için lip balmların şahı Blistex idi ve Burt's Bees de bu fikrimi değiştiremedi. Güzel kokuyor, sürüldükten sonra dudakları yumuşatıyor ve hafif renk veriyor fakat sık sık tekrarlamak gerektiriyor, yani bir iyileşme sağlamıyor. Bunun yerine Blistext Classic almak çok daha mantıklı, renk vermez ama daha güzel koruyor ve daha kalıcı. 

I got this because everyone loves Burt's Bees Lipbalms. I used it, and decided that it is unnecessary. The king of lip balms was Blistex for me, and it still is. It smells nice, it gives a little bit of colour, it makes the lips softer once applied, but it doesnt stay long. So you have to use it like every 15 minutes. And it does not provide any progress even if you use it regularly.  At least that is the case for me. I prefer Blistex Classic instead of this.

Share:

3 yorum

  1. blistex classic ile burt's bees beeswax lip balmı çarpıştırmak daha mantıklı bence :) narlısının çok nemlendirme etkisi yok, kokusu rengi için üretilmiş hafif o. en etkilisi beeswax veya honey lip balm

    ReplyDelete
  2. aa iste boyle bir markada ilk denedigin urunu begenmedigin zaman bir onyargi olusuyor insanda :D ama firsatim olursa denerim onlari da tesekkurler tavsiye icin

    ReplyDelete
  3. blistex doğal değil ki, burt's bees %100 doğal olduğu için alınır!!

    ReplyDelete