Mac Margin Blush / Allık

For English, please scroll down










Bu allık da Springsheen'le birlikte Mac'ten aldığım ilk allıklardan. Ben Margin'i sadece kışın kullanıyorum,  yazın kullanılcak bir renk gibi gelmiyor bana. Çok hafif sürüyorum, herhalde koyu tenli olanlar daha rahat sürebilirler. Herkesin kendine göre olan makyaj koleksiyonunda bulunması gereken bir allık gibi geliyor bana, ilk aldığım ürünlerden olduğu için değil valla ben çok beğeniyorum :D Gerçi benim MAC'ten aldığım her allık güzel, beğenmesem niye o kadar para verip aliyim, ama Margin'i internette de biraz araştırırsanız birçok kişinin benim gibi düşündüğünü göreceksiniz.  Nasıl durduğuna gelince, biraz böyle altınımsı havası da var, kahverengimsi bakırımsı gibi de duruyor (renk tarifinde o kadar kötüyüm ki, ama swatchlarda görüyorsunuz zaten).

This is one of the first blushes I've bought from Mac, with Springsheen. I only use this colour in winter, never in summer as it doesn't look like a summer blush to me :D I apply it with a very light hand, but I think people with darker skin can apply it however they like. I really think that Margin should be in everyone's makeup collection, actually all the blushes I buy from Mac are like that, otherwise I wouldn't buy them :D But if you search Margin on Google, you'll see that many people think this way. When it comes to how it looks on my skin, it has some golden undertones with coppery-browny look. I know I suck at colour describing, but that is exactly why I do swatches! After all, this is how I see this colour ^^

Share:

0 yorum