The Body Shop Hemp Hand Protector Review

For English, please scroll down 


Bu soguk kis gunlerindeeeee -evet hep boyle bir giris yapmak istedim- ellerimize cok iyi bakmaliyiz. Bunu icin de iyi bir kreme ihtiyacimiz var, bu da benim yeni kesfettigim ve severek kullandigim krem. Bu kremi almadan once hakkinda yazilanlari okudum, dolayisiyla cok buyuk beklentilerle aldim. Ellerimi cok cok iyi nemlendirdi, yapisi hafif ve rahat, ve kesinlikle simdiye kadar kullandigim kremlerden daha uzun sure dayandi (suruldukten sonra). Fakat bir sorun krem 100ml olmasina ragmen cok cabuk bitti :D Gerci bu krem cok kuru eller icin uygun oldugundan, kis bitince her halukarda baska bir kreme gecis yaparim. 100ml 30 tl, yeniden alir miyim bilmiyorum, yeni bir el kremi deneyebilirim, ya da bunun yag seklinda satilani var, iyice yogun oluyor, belki onu alirim ama onu da yedirmek krem kadar kolay olmuyor. Bilmiyorum, sonuc olarak bu kreme verilen para kesinlikle deger, hem nemlendirmesi hem korumasi cok iyi, fakat ekstra bir ozelligi de kotu kokmasi. Gerci benim de sahip oldugum halk arasinda yaygin bir inanis olan 'kotu kokuyorsa ise yariyordur' dogru herhalde cunku krem gercekten ise yariyor :D

This hand cream moisturizes well, but smells funny. If you cant handle it, dont buy it. Seriously, smell it before you buy it. Other than that, i cannot think of any other bad quality, it keeps the moisture longer than any other creams I have used. And it ends very quickly. Anyways, since this is designed for really dry hands, you might want to skip to a lighter one for summer and spring.

Share:

0 yorum