Bath and Body Works Hand Sanitizers Review

For English, please scroll down



Bu el temizleme jellerine bayılıyorum. Zaten her dakka yanımda ya ıslak mendil ya bu el dezenfektanlarından taşırım, gün içinde sık sık da kullanırım, fakat şimdiye kadar kullandıklarım hep renksiz kokusuzdu. Bunların kokuları inanılmaz güzel ve inanılmaz kalıcı, gerçekten hayatımda bunlardan güzel dezenfektan jel kullanmadım diyebilirim! Kendimi renksiz ve kokusuz olanlar kadar iyi dezenfekte ettiklerine inandırmak istiyorum, çünkü arkasında %68'inin alkolden oluştuğu yazıyor. Zaten böyle antibakteriyel jeller hep alkol içerdiği için sonrasında yanımda bir nemlendirici de taşımak zorunda kalıyorum, ıslak mendillerde ise böyle bir problem olmuyor çünkü genelde alkol içermiyorlar. Fakat alkollü olanların daha iyi temizlediklerine inanıyorum. En sağdaki ise.... sürdükten sonra ellerimi yemek istiyorum o derece! Burçlar için olanları da var sağdan ikincide olduğu gibi, o benim burcum değil ama kokusunu beğendiğim için aldım. Türkiye'deki Bath and Body Works'e henüz bakmadım ama benim burcumunkini de en yakın fırsatta almayı düşünüyorum.

I love these hand sanitizers from Bath and Body Works. They look cute, they smell nice, they're small enough to carry around. All the sanitizers I've used before these were colourless and smelled "normal" :D These, on the other hand, smell AMAZING. And the smell doesn't vanish right away. 
I carry handsanitizers or wipes with me all the time as I am a little bit germophobic. Since these kind of sanitizers always contain alcohol, I have to carry a moisturizer as well, but this is not an issue when I carry wipes as they are usually alcohol free. But I believe these sanitize better as they contain alcohol. So I recommend these sanitizers for people who want to have germ-free hands :D

Share:

0 yorum