Joan Rivers Beauty Peach Souffle

<<<For English, please scroll down>>>

Bu ojeyi arkadaşımın oje koleksiyonunda buldum ve bayıldım. Bu renk bir oje Türk markalarında bulabilirsem mutlaka almayı düşünüyorum. Resimde 3 kat var, normalde 3 kat ojeden nefret etmeme rağmen renge bayıldığım için sürdüm. Ojenin rengine çok yakın bir yüzüğümle de fotoğrafını çektim ^^Ayrıca şişesi de çok şeker. Renk hem açık hem de koyu ten renkleriyle güzel gider.









This is a nail polish from my roommate's collection. I've never seen the brand before, but the colour is amazing. I think it goes well with my skin tone, and will surely go well with darker skintones. I applied 3 coats, though I hate to do so, the colour was really tempting. If I can find a similar colour in a different brand, I'll definitely buy it. I have a ring in a similar colour, so I took a photo with the ring, too. The ring is from Forever 21.

Share:

0 yorum