the Balm Anti-shine Translucent Powder Review

<<<For English, please scroll down>>>

Bu pudrayı fondöten  kullandığım zamanlarda onu sabitlemek için, bazen cildimi yağlı bulduğumda fondötensiz de olsam yağlı bölgelere sürüyorum. Bundan başka şeffaf pudra da kullanmıyorum. 
The Balm ürünlerini seviyorum, başka ürünleriyle ilgili de yazıcam ilerleyen günlerde, Türkiye'ye gelmesine ÇOK sevindim, Gratis mağazalarında bulunabiliyor ve fiyatları da gerçekten çok uygun. Kalite/fiyat açısından bakıldığında en karlı markalardan. Bu markanın ambalajlarına da BAYILIYORUM.







I use this powder to set my foundation (when I use one) and even if I dont use foundation, I use it to cover shiny/oily areas on my face. I love the Balm products, and the packages are SO CUTE! There is not much to say about this, as it does what it is supposed to do. All I can add is that I dont use any other translucent powder.

Share:

0 yorum