Watsons Eyelash Curler & Avon Super Enchant Mascara

<<<For English, please scroll down>>>

Watsons Eyelash Curler:

Ben hayatımı kirpik kıvırma aletlerinden korkarak geçirdim. Özellikler son zamanlarda izlediğim bir korku filminde (çok severim) birinin gözünü bu aletle çıkardılar, dedim tamam bunu uyguluyosun sonra kör oluyosun. Sonra youtube videolarında, diğer bloglarda falan herkesin uyguladığını görünce tamam dedim artık ben de alıyorum bir tane kirpik kıvırgaç. Fakat çok pahalıya kaçmak istemedim, bir de kullanmayı beceremezsem parayı çöpe atmamak için :D. Gittim Watsons'daki en ucuz olanı aldım, hem de pembeydi, daha ne olsun. Eve geldim kirpiklerime yerleştirdim hafifçe bastırıyorum böyle her an göz kapağımı yırtarak aşağı çekicek gibi hissediyordum, sonra annem öyle olmaz iyice sıkman lazım dedi, dedim annem diyorsa doğrudur... Veee o gün bu gündür hiç onu kullanmadan rimel sürmedim, sonsuza dek mutlu mesut yaşamadım ama en azından kirpiklerim artık kıvrık. Bence bir rimelden kirpiklerinize kirpik kıvırıcının verdiği etkiyi vermesini beklemek büyük saflık olur, o yüzden LÜTFEN hala kullanmıyorsanız gidin bir kirpik kıvırgaç alın sonra da bana dua edin. Benim de daha iyi bir tane alıp level atlama zamanım geldi aslında da Shu Uemura'ya o kadar para ayıramadım artık başka birşey bakıcaz...

Bunlar da meşhur ürünün fotoğrafları:





Avon Super Enchant Mascara:

Bu benim en en en favori rimellerimden. Avon'un  makyaj ürünleri çok seviyorum zaten, bu da en güzel ürünlerinden biri. Bolca uygulamaya müsait, ne kadar sürerseniz sürün asla top top olmuyor. Tabi çıldırıp da 10 kat sürerseniz ne olur bilemiyorum ben normal uygulamalar için konuşuyorum :D. Herneyse, kirpikleri hem kıvırıyor (kıvırıcıyı almadan önce de kullandığım bir ürün, gerçekten kıvırıyor ama asla kirpik kıvırıcının yaptığı gibi değil) ve uzatıyor. Tek kusuru özellikle alt kirpiklerde kullanıldığında birkaç saat sonra bulaşma oluyor, o kadar kusur kadı kızında da olur diyorum, sevmeye devam ediyorum.




I spent my life being afraid of eyelash curlers. Especially after watching a horror movie, (I LOVE horror movies btw) I felt even more afraid because they took out someone's eye with an eyelash curler. So I said to myself, that's what is going to happen to you if you ever use eyelash curlers. But after seeing them in many videos on youtube and other blogs, I said I can do it! I went to Watsons and got the cheapest one, because I didn't want to spend so much money on something I might not be able to use. When I came home, I tried it with SO LITTLE pressure because I felt as if my eyelid would be teared apart if I apply pressure. Then my mom came and told me I should apply more pressure otherwise it wouldn't curl, and I said if MY MOM says so, I should do it. And I've been using this since then. I love it, I probably should buy a new and a better one now that I know I can use it. So, if you're not using an eyelash curler, PLEASE GO GET ONE NOW, because it is going to change your lashes dramatically, and you will never be able to apply mascara without using it. So yeah, go get one, because expecting a mascara to give you the same effect as an eyelash curler is pretty naive, I think.

Another product that I want to mention is Avon's Super Enchant Mascara. I love Avon products in general, but this is one of my favourite Avon products and favourite mascara. You can apply several coats and it will not get clumpy (unless you go crazy and apply 10 coats or more), it curls your lashes (not as much as an eyelash curler does) and lengthens them. The only downside of this mascara is that, especially when applied to lower lashes, it smudges after a while. But still, It is one of my favourites.

Share:

0 yorum