Too Faced Sweet Dreams Palette Review and Swatches

<<< For English, please scroll down>>>

Bu paleti alalı bir ayı geçiyor, fakat swatch işinde yeni olduğum için bi türlü içime sinmedi koyamadım. Bugün yeniden yaptım ve artık koymaya karar verdim. Sanırsam artık Türkiye'de de bulunduğu için daha iyi bir zamanlama oldu. Bu palet 186 $ değerinde, ve Sephora'da 52 $ a satılıyor. Fiyat/performans açısından aldığım en iyi şeylerden biri diyebilirim. Eğer alacak durumunuz varsa kaçırmayın.






 Palet çok şık fakat asla ve asla dayanıklı değil. Sonrada kullanılabileceğini de hiç sanmıyorum. Etrafta taşımak için de uygun değil fakat çok sevimli!
 Üst katta hemen 15 tane SÜPER far var
 Büyükçe bir ayna...
 Alt katta makyaj kartları ve Bir bronzer bir highlighter ve 2 allık var.

 Bunlar alt sıra soldan sağa: Candlelight glow (aydınlatıcı),sweet pink (allık), cocoa rose (allık) ve chocolate soleil (bronzer)
from left to right : Candlelight glow (highlighter),sweet pink (blush), cocoa rose (blush) ve chocolate soleil (bronzer)

 Bu da aynı sıra bu sefer sırası ters :D

Soldan sağa:
From left to right:
Lovey Dovey, Teddy Bear, Copper Peony, Peach Fuzz, In the Buff



Satin Sheets, Cut the Cake, Party Girl, Nice Ash, Smolder



Favori sıram bu olduğu için 3 tane fotoğraf çektim :D
 Since this is my favourite line, I took 3 photos :D 
First Dance, Cop a Teal, Nice Stems!, Label Whore, Honeymoon
Veee bu da palet sanki yeterince güzel değilmiş gibi içine koydukları TAM BOY Shadow Insurance.
And this is the FULL SIZE Shadow Insurance!!


Paleti genel anlamda değerlendirmek gerekirse,
taşınabilirlik 2/5
ürünlerin kalitesi 4.8/5
fiyat/performans açısından 5/5

Öncelikle belirtmem gerekiyor ki bronzer, adından da anlaşılabileceği üzere, çikolata kokuyor. Çok güzel tenime de güzel gidiyor, turunculaşma vs olmuyor. Highlighter ı daha kullanmadım ama benim 3. highlighter'ım oldu zannedersem içlerinde en az simli olanı bu o yüzden günlük kullanım için ideal olduğunu düşünüyorum. Allıklar çok güzel, çok doğal duruyor. Benim favori favori favori farlarım -ki zaten far en sevdiğim kozmetik ürünü olabilir!- Copper Peony, Nice Ash, Lovey Dovey, Cop a Teal, Nice Stems!, Honeymoon ve Label Whore çünkü sanırım aldığım ilk duochrome göz farı kendisi ÇOK orijinal ÇOK güzel. Farların içinde ay hiç beğenmedim bu ne böyle dediğim yok.

Şu dünyada sadece bir palet alabilseydim bunu alırdım zannedersem. Çünkü bu fiyata hem çok kaliteli 2 allık, bir bronzer ve bir highlighter, hem 15 süper süper far hem de tam boy göz farı bazı alıyorsunuz. Gerçekten alırken bu kadar kaliteli olmasını beklemiyordum çünkü böyle büyük paletlerde bazı ürünler kötü çıkıyor. Bütün farları tek tek henüz kullanmamış olsam da swatchlarda da belli olduğu üzere renkler çok pigmentli ve yoğun ve dökülme yapmıyor.
Uzun lafın kısası, alabiliyorsanız mutlaka mutlaka alın asla pişman olmazsınız, kesinlikle tavsiye ediyorum!

The bronzer, as the name implies, smells like chocolate! And it goes well with my skin tone, so I like it. I have not used the highlighter yet but I have the feeling that I will like it as it is my 3rd highlighter and it seems to be the least shimmery one, which is good for everyday use. My favourite eye shadows are Copper Peony, Nice Ash, Lovey Dovey, Cop a Teal, Nice Stems!, Honeymoon and Label Whore, because it is I think my only duochrome eyeshadow. It is original and beautiful. There is not a single eye shadow I dont like. The blushes look natural and I love them <3

If I had the money to only buy one palette, I would buy this one I think. Because it is only for 52$ and you get a bronzer, two blushes, one highlighter and 15 eyeshadows and a full size eye shadow base. I didn't expect it to be that good actually, because when you get a palette this big there are usually products that are BAD and just there tp make the palette look bigger. It is also obvious from Sephora's website as this product gets 4.8 /5 which is really hard to get :D.I haven't used all the eye shadows yet but as you can see from the swatches, they are quality products, they are pigmented and don't seem to fall off.

So I highly recommend this palette, go buy it if you can.

Share:

0 yorum