Schwarzkopf Gliss Şampuan

Bu şampuanı diğer bütün şampuanlarım gibi bir umut beslemeden almıştım, çünkü hiçbir şampuan benim saçıma acayip, ekstra birşey yapmıyor, hepsi aynı benim için. Çok kötü olmadıktan sonra problem yok. Zaten ne kullanirsam kullanayim saçımı en geç 2 günde bir yıkamak zorundayım yoksa çok yağlanıyor. Diyeceksiniz ki madem öyle neden kuru ve çok yıpranmış saçlar için olanını aldın, ben de dicem ki saçım çabuk yıpranıyor :D Yağlı ama yıpranıyor napiyim. İşte Schwarzkopf zaten oldukça iyi bir marka, ben de aldım kullandım bitirdim. Memnun da kaldım tekrar alabilirim ama şimdilik Herbal Essences kullanıyorum bir ara onla ilgili de yazı yazarım. Saçlarımı gerçekten daha yumuşak yaptı, uzun süre de dayandı.

Share:

2 yorum

  1. Güzel bilgiler için teşekkürler. Evet bende kullandım bazı ürünlerini. Ama kolay bulunmuyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Schwarzkopf urunlerini Watsons'tan aliyorum genelde ama Carrefour vs gibi buyuk marketlerde de rahatlikla bulabilirsiniz ^^

      Delete