Philosophy Purity One Step Facial Cleanser

<<<For English, please scroll down>>>


Bu temizleyiciyi Sephora'nın 100 puan şeysinden aldım, yani 100 puan biriktirince böyle birşeyler yolluyorlardı ben de bunu denemek istedim. Murad Cleanser'ın (yazısı burada) yerine kullanıyorum, aralarında bir fark bulamadım. İkisi de eşit derecede kurutuyor, ikisi için de yıkamanın hemen arkasından kesinlikle nemlendiriciye ihtiyaç var, gerçekten arada bir fark bulamadım ben :D Yeniden almam zannediyorum çünkü bu işi yapan bir sürü drugstore ürün var.



I got it from Sephora's 100 point perk. It is basically the same as Murad cleanser (you can read my review here). They both make you skin SO dry that you definitely need a good moisturizer after that, and nothing else actually. It's fine, I'll use it but I wouldn't buy it again.

Share:

0 yorum