Maybelline Baby Lips Pink Punch and Nivea Strawberry Tinted Lip Care Review

<<<For English, please scroll down>>>

Maybelline Baby Lips Pink Punch:
Bu ruju alırken baya umutluydum, rengi çok güzeldi, tam bir ruj değil parlatıcı /lip tint tarzı olması hoşuma gitti çünkü ruj sevmiyorum. Sonuç olarak, rengi benim dudak rengimden oldukça açık olduğu için kötü durdu. Yani aman 'çok kötü asla kullanamam' kötüsü değil, ama 'yılda 2 kere anca kullanırım' kötüsü. Güzel, meyveli bir kokusu var ama işte esmerlerde daha güzel durur, bana olmadı ... Yapısı oldukça sıvı, kalıcılığı fena değil, fena değilden kastım 1 saat falan, yapış yapış hissi yok ve dudağı nemlendiriyor. Offf keşke başka bir rengini alsaydım, neyse kısmet.






Nivea Strawberry Tinted Lip Care:











 Bu ruja bayılıyorum. Yapısı çok yumuşak, nemlendiriyor, yapış yapış olmuyor, rengi harika. Ama benim favori tinted lip care'im "Cherry", mat vişne rengi olan. Malesef Türkiye'de üretimini durdurdular ben de Amerika'da bulunca saldırdım :D Ama bu da güzel, ikisini dönüşümlü kullanıyorum, cherry ile strawberry.


Maybelline Baby Lips Pink Punch:

The colour of this is so much lighter than my own lip colour so it looks bad. Not REALLY bad but I can only use it like twice in a year :D But I really think that it would look good with someone who has a lighter lip colour or someone who has dark skin. The formula is pretty good, it is not sticky and it smells nice. I wish I got another colour.

Nivea Strawberry Tinted Lip Care:
This is one of my favourite lip tints. But my most favourite is the cherry one, I hope I can write about that one in another entry. This one is shiny, smells like strawberry (shocking, right?), not sticky and gives an awesome colour to lips, it is also moisturizing <3. I use it like everyday and I have 5 or 6 of the same lip tint :D

Share:

0 yorum