John Frieda Frizz Ease Daily Nourishment Leave-in Conditioning Spray

<<<For English, please scroll down>>>

Bu durulanmayan saç-açıcı spreyden iki tane aldım çünkü 1-John Frieda ne kadar kötü olabilir? 2-ikinci ürüne %50 indirim yapıyorlardı 3-kafamda saçım olduğu sürece ihtiyaç duyacağım bir ürün. Kesinlikle işe yarıyor, bu tarz ürünleri sevenler için ideal, ben genelde durulanan conditionerları sevmiyorum ama oda arkadaşım beni alıştırdı bazen durulanan kullanıyorum o zaman buna ihtiyacım olmuyor. Bunun yaptığı şey saçınızı kolay taramanızı sağlıyor, bu kadar. Öyle anormal parlaklık, canlılık vs verdiği falan yok, sadece elektriklenmesini de engelliyor o kadar. E fiyatı da uygun, bundan önce Schwarzkopf'unkini kullanıyordum, bu iki şişe bitince yine ona dönerim sanıyorum. Ha bir de çok güzel kokuyor <3


I don't like applying conditioners after shampoo and rinse them off, so I like leave in conditioners better. Actually, this started to change thanks to my roommate, but still I need instant detanglers.
I got two of this one because 1-It is John Frieda, how wrong can you possibly go? 2- It was buy one get the second one 50% off, and 3- I need this kind of product as long as I have hair. So yeah, it detangles my hair, that's what I expect from a leave in conditioner, it doesn't make my hair super shiny or anything like that, just smells nice and detangles. I used to use Schwarzkopf for that, I am probably turn back to it when I finish these two.

Share:

0 yorum