Clinique High Lengths Mascara

<<< For English, please scroll down>>>



Sanırım bu bir önceki yazımda bahsettiğim Avon Super Enchant ı sollayarak benim en favori rimelim oluyor. Öncelikle ben bu rimeli Sevil'in eski rimelini getir yeni bir clinique rimel götür kampanyasından almıştım hatırlayanlar ekrana şuan "oha" diyerek bakıyordur eminim çünkü baya oldu :D Alır almaz kullanmaya başlamadım ama evet yine de uzun zamandır kullanıyorum ve hayır kirpiklerim falan dökülmüyor. Siz yapmayın tabi yine de. Neyse zaten bitti bitecek ama yenisini mutlaka almayı düşünüyorum çünkü ne kadar övsem az çok seviyorum. Gerçi denemek istediğim başka rimeller de var ama bunu bi ara yenileyeceğim.
Bu rimeli diğerlerinden ayıran şey tuhaf fırçası. Kirpikleri ayırıyor ve uzatıyor. Gürleştirdiğini söyleyemem ama çok doğal ve çok güzel bir görünüm veriyor bayılıyorum ölüyorum çok seviyorum. Eğer doğal duran bir rimel arıyorsanız bunu mutlaka deneyin derim. Avon superenchant'ın aksine akma bulaşma yaptığına şahit olmadım, e o kadar zamandır kullanıyorum kurumadı da :D daha ne olsun.






I think I love this mascara a little bit more than Avon Super Enchant that I reviewed in my previous entry. The reason for that is Clinique High Lengths mascara doesn't smudge after a while as avon does sometimes. And what makes it that special is its weird want. It separates your lashes and makes them longer, cannot say it adds any volume. If you want long and separated lashes, go for this mascara, you won't regret. As you can see, this is a sample size. I want to buy the full size as soon as possible. Actually, there are other mascaras that I want to try but I really want a new high lengths too! We'll see -_-

Share:

0 yorum