CCO (Mac and Bobbi Brown) Haul !

<<< For English please scroll down>>>

Eveet geçenlerde yine buradaki devasa CCO'ya gittim ve Türkiye'de olduğunu öğrendiğimde şoktan şoka koştuğum varlığına geceleri falan dua ettiğim CCO'nun aslında burdakinin yanında lafı olmayacağını öğrendim. Ha varlığına hala şükrediyorum orası ayrı ama 5 ay insan Tartan Tale'den başka bişey getirmez mi? Neyse dönünce bir daha kontrol edicem onu. Gerçi Ümraniye'ye taşınacak diye bi dedikodu vardı ortada taşındı mı onu da bilmiyorum. Yahu bu arada okuyosanız falan bi yorum bırakın kendimi şizofren gibi hissediyorum böyle kimse birşey demeyince :D Neyse gelelim aldıklarıma, henüz kullanmadığım için yorum ve swatch yapmicam sadece bir ön gösterim ve ürün çeşitliliği hakkında birkaç şey dicem, yorumlar ve swatchlar sonra =)

Ürünlerin listesi: MAC:
Ruj: Blow Dry, Krem Allık: LadyBlush, Allık:Her Blooming Cheek, Farlar:Humid,Amber Lights,
Bobbi Brown: Kapatıcı (Beige)

İçerde en az 30 çeşit tekli mac farlar, 6-7 çeşit palet (4lü), 20den fazla allık ve 10 kadar pudra-bronzer-aydınlatıcı vardı. Ürün çeşitliliği gerçekten Istanbuldaki CCO'nun 10 katı falan. Bobbi Brown'ın da bir o kadar fazla ürünü vardı. Estee Lauder, Clinique, Origins, Bumble and bumble, bir sürü parfümler vs de cabası. Umarım Türkiye'dekinin ürün yelpazesi daha da genişler ama varlığı bile yeter yani <3


I went to the local CCO and when compared to the ONLY ONE in Turkey, it is HUGE. Not only huge but also has far more products from each brand, especially Estee Lauder, Mac and Bobbi Brown. By the way, if you are reading and enjoying this blog, please follow and comment so that I do not feel schitzophrenic.So yeah I haven't tried all the products I got but I will swatch them and comment on the soon.
The products I got: MAC: Lipstick : Blow Dry, Cream Blush: LadyBlush, Powder Blush: Her Blooming Cheek, Eyeshadows: Humid, Amber Lights
Bobbi Brown:
Concealer (Beige)

I wanted to buy Her Blooming Cheek for a long time. Though it looks scary, it is WONDERFUL when applied appropriately.

Share:

5 yorum

  1. Merhaba CCO nedir acaba?sahrasahman@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. merhaba,
    CCO ya da CCS 'in açılımları cosmatics company outlet ya da cosmetic company store dur. Buralarda Mac ve Bobbi Brown dahil bir çok ürünü İNANILMAZ indirimlerle bulabilirsiniz. Ürünler bozuk ya da defolu değil, sadece discontinued (serisi bitmiş) ya da eski koleksiyonlara ait ürünlerdir, tabi yine de alırken kontrol etmekte fayda var. =)

    ReplyDelete
  3. Çok teşekkür ederim, peki türkiye'de var demişsiniz, Elca'dan mı bahsettiniz yoksa başka bir yer mi? Mümkünse yerini öğrenebilirmiyim, kozmetik delisiyim bende, tekrar çok teşekkür ederim.sahrasahman@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. evet elcadan bahsettim ama elca'nin umraniyeye tasinacagini duymustum o yuzden emin degilim bir ara arayip ogrenicem. Belki tasinmasi daha hayirli olur daha buyuk bir yere tasinirlarsa urun yelpazesini genisletebilirler. Amerika'daki urun cesitliligi buradakinin 10 kati bir de bir suru CCO var burdaki gibi ulke basina bir tane degil :(

    ReplyDelete
  5. Taşınmaları harika olur, bana daha çok yaklaşmış olurlar bir ara bende arayıp sorabilirim :)

    ReplyDelete