The Body Shop Parfümleri / The Body Shop Perfumes : Dreams Unlimited, Love Etc.., White Musk Libertine

<<<For English, please scroll down>>>

Black Friday alışverişlerimin yazıları devam ediyor. Body Shop'ta o güne özel herhangi 3 ürün 30$ idi, ben de PARFÜMLERİN de dahil olduğunu görünce tabiki dayanamadım aldım. Çok da güzel bir indirim yakalamış oldum çünkü normalde Dreams Unlimited 32$, White Musk Libertine 24$, Love Etc. 29.50$. Toplamda 85$lık ürünü 30$'a almış oldum yani, yine mutlu oldum bak. Neyse gelelim parfümlere.


 Bu parfüm ilk denememden itibaren en sevdiğim parfümler listesinde ilk 3'e oynar hale geldi. Bayılıyorum. Ne kadar sevsem de bitirebilir miyim bilmiyorum çünkü değişik parfümler denemeyi seviyorum, ama biterse yeniden alırım <3. Mutlaka gidip deneyin, beğeneceksiniz.

 Bunu denemeyi gerçekten çok istiyordum çünkü hakkında çok güzel yazılar okumuştum, gerçekten doğruymuş çok güzel yaz kış kullanılabilecek bir parfüm.

   


 Bir tek bundan çok memnun kalmadım. Tam kış kokusu, biraz ağır ve kalıcı. Bunu tekrar alıcak kadar sevmedim ama kesinlikle kış bitene kadar kullanacağım =)




Another entry about the procucts I got on Black Friday. Body Shop had a special discount, 3 products for 30$. So I picked up 3 perfumes and paid 30$ for 85$ worth perfumes, which is a good deal. I LOVE LOVE LOVE Dreams Unlimited. It can be one of my favourite 3 perfumes of all times, I haven't decided yet. But it is really good. Please go smell it, you're gonna like it. I've heard a lot about Love Etc., and I agree, it is really good. White Musk Libertine is a winter perfume, it is a little bit heavy but I'll definitely use it till the end of winter!

Share:

0 yorum