Bioderma Sébium Al Soin Intense Review

<<<For English, please scroll down>>>

Normalde Bioderma ürünlerini beğenirim, fakat bu benim için kesinlikle bir hayal kırıklığı oldu. Belki de beklentim çok yüksekti o yüzden. Her zaman alışveriş yaptığım eczanede Bioderma o zamanlar olmadığı için başka bir eczaneye gittim, bana öyle bir ürün göster ki sivilceyi bir günde EN AZINDAN küçültsün dedim, hani geçirmese de. Aaaa bu var çok süper bir ürün şöyle böyle, tabi bilmemkaç sene eczacılık okumuş insanın yüzüne yalan söylemesini beklemiyorsun, aldım çıktım. Denedim birkaç hafta, aynı DDF hakkında söylediklerim bunun için de geçerli, 3-4 günde sivilce geçiyor ama zaten birşey kullanmasam da muhtemelen geçicek yani niye 50 lira verdim ki bu ürüne? Limon falan sıksan aynı etkiyi yapar belki daha bile etkili olur. Genelde dediğim gibi, bir daha almam ama bitene kadar kullanırım herhalde. Ürün 30ml. Tavsiye etmiyorum ama herkesin cildi farklı, belki sizde işe yarar, yine de tam boyunu almadan önce deneme boyu falan almaya çalışın.



I expected too much from this product, as a pharmacist recommended it to me saying that it would make the acne smaller in a day. It doesn't do such a thing. It is like a moisturizer, I used it regularly for a couple of weeks, but as I said for DDF Acne Control Treatment, it gets rid of the acne in like 3 days, but it would go away in 3 days even if I don't use anything. So, as I generally say, I'll use it until it is over, but will never buy it again. I do not recommend this product. But keep in mind that everyone's skin is different, so it might work for you, buy still try to get a sample before buying the actual product.

Share:

0 yorum