Bath & Body Works Products -2 / Bath & Body Works Ürünleri -2

<<<For English, please scroll down>>>
To read the first article about bath and body works products, click here.
Diğer Bath and Body Works ürünleri ile ilgili yazımı okumak için buraya tıklayın.

Bilindiği üzere Bath and Body Works sonunda Türkiye'ye geldi. Ama fiyatları da güzelce şişirerek gelmiş, ama şaşırmadım çünkü beklediğim birşeydi. Dolar zaten aldı başını gitti, e zaten acayip bi vergi sistemi var, o yüzden burda aldığım gibi rahat rahat alamayacağım Türkiye'ye gelince. Gerçi bu aldıklarımı bitirene kadar yaşlanırım sanırsam :D


Bunlar yeni aldıklarım. Şans eseri aldığım sparkling berry bliss duş scrub ı ve vücut losyonu daha önce aldığım mini boy body splash le aynı koleksiyondanmış böylece grubu tamamlamış oldum. Bunu eve gelince fark ettim, dükkandayken dedim bi tane de koleksiyon aliyim hep ayrı ayrı alıyorum, o yüzden Coconut Mango'yu set olarak aldım ve İNANILMAZ GÜZEL kokuyor. Daha önce de dediğim gibi, eğer bir serinin bütün ürünlerini peş peşe kullanırsanır, ÖLENE KADAR o şekilde kokuyorsunuz <3. Henüz bunları denemedim elimdekileri bitireceğim önce.

I just bought them. I found out that I bought the sparkling berry bliss mini body splash before. So now I have it as a set <3. But I did not know that while I was buying these, so I decided I should buy a set, because as I said in my previous article, if you use each product in a set subsequently, you smell like that FOREVER :D. So I got the Coconut Mango set, which smells amazing. I havent used them yet as I am trying to finish the ones I am using now.


 Bunların bazıları arkadaşlarıma hediye edilecek <3



Veee en sevdiğim ürünleri: body splashler! O kadar güzel kokuyorlar ki. Bence bunlardan farklı kokuları mini boy olarak almak daha mantıklı çünkü bitirmek için AYLAR YILLAR gerekiyor. Gerçekten çok yoğun kokuyorlar ve bir-iki fıs fıs yetiyor, hem mini boylar çantada taşımak için de ideal iki-üç saatte bir yenilemek için. Ama ben bu fiyatları bulmuşken fırsatı kaçırmamak istedim ve 4 tane daha tam boy aldım. Bunların isimleri soldan sağa: Plumeria , Paris Amour, Wild Honeysuckle, Sweet Pea

Body Splashes in this photo, from left to right: Plumeria , Paris Amour, Wild Honeysuckle, Sweet Pea,

I love Bath and Body Works splashes SO MUCH. It is probably wiser to get different mini body splashes as it takes a while to finish them, but I could not resist the prices so I got 4 more full size body splashes.

Share:

0 yorum